Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag 10/09/2011

  29-9-2011 20:29:05
Hieronder even een verslagje met foto's over absoluut de mooiste dag in ons leven (tot hiertoe ;) ).

Op 10 september was het onze beurt om in het huwelijksbootje te stappen na een jaar vol voorbereidingen.

De dag begon al met een kleine overslaping dus rustig ontbijten zat er niet meer in voor mij ...
Voor de rest verliep de ochtend prima! 8 uur: kapsel - 10 uur: aankomst fotograaf en visagiste en daarna kwamen mijn ouders, broers & co aan.
Om 11 uur stond mijn man aan de deur en dronken we een eerste glaasje met de naaste familie en getuigen, een erg fijn moment!

De rit in het Volkswagenbusje was superleuk & gezellig ;) samen met onze getuigen en bruidskindjes werd er heel wat afgelachen.
Om 12 uur kwamen we toe op het gemeentehuis waar veel familie en vrienden aanwezig waren, dit hadden we echt niet verwacht & de burgemeester duidelijk ook niet ;) Veel kussen moeten uitdelen natuurlijk !

Daarna aten we broodjes in het ouderlijke huis van mijn man en deden we de fotoshoot met de familie.
Vervolgens reden we door naar onze fotolocatie (brouwerij Moortgat).

In de namiddag even een rustmomentje onders ons tweetjes wanneer we de laatste hand leggen aan de zaal.

Het feest was zalig... lekker eten, topDJ, vrolijke mensen, .... alle ingredienten waren aanwezig!

Kortom de gedroomde dag ...

Nog even bedanken:

VW busje: www.splitbus.be/
DJ: www.discobardylano.be
Fotograaf: www.joshuadhondt.be/

Foto's van onze superfantastische fotograaf kan je hier bekijken:




Els
10-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2143


Charlotte
6-7-2012
 Meld misbruik29-9-2011 20:37:41

Een dikke proficiat toegewenst! Mooie foto's trouwens!
Groetjes



Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik29-9-2011 20:54:16

Ook nen dikke proficiat! Super mooie foto's!
Groetjes



Rox

 Meld misbruik29-9-2011 21:06:12

Wauw, prachtige foto's!!!!!!!! Proficiat!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik29-9-2011 21:58:44

Hey,

Heel erg proficiat!!

Heel veel geluk samen.
groetjes Ellen



Sarah
19-5-2012
 Meld misbruik29-9-2011 22:19:01

Héél mooie foto's! Je zag er prachtig uit. Heel leuke schoenen trouwens :)



inge
15-9-2012
 Meld misbruik29-9-2011 22:45:21

Ja heel mooie schoenen, dat is waar. Volledig mijn ding. Waar heb je die gehaald?



frida
6-2-2010
 Meld misbruik30-9-2011 9:25:44

Als bruid je overslapen dat komt niet veel voor denk ik!!!Hele leuk foto's......



kim
7-7-2012
 Meld misbruik30-9-2011 11:31:13

Super foto's Els ! Proficiat



Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik30-9-2011 11:46:23

Hey Els

Supertoffe foto's! Jullie straalden!
Dikke proficiat en geniet ervan!



Els
10-9-2011
 Meld misbruik30-9-2011 13:22:47

Bedankt allemaal!
De schoenen komen van Buffalo (Mechelen)



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik30-9-2011 16:28:57

proficiat els ! jullie hadden even mooi weer als wij ;o)

ik vind vooral de foto aan het tafeltje met een moortgat in de hand super.
veel geluk samen
xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info