Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 15 dagen voor de grote dag!!

  28-9-2011 21:06:02
Hey bruidjes en bruidegommen,

Lang geleden dat ik hier nog eens ben lang geweest. Ik deed het forum open en daar was het tellertje: 'NOG 15 DAGEN'!!! Vanalles gaat door mijn lichaam: blij, bang, stress, vlindertjes, opluchting, nieuwsgierig...
En veeeeeel twijfels, NIET over men toekomstig ventje, maar of ik wel alles heb goed heb geregeld en of alles wel vlot zal verlopen. Het zou me serieus helpen, moesten jullie enkele dingen opsommen wat ik zeker niet mag vergeten. Zo kan ik eens kijken of dat in orde is.
Alvast veeeel succes aan jullie voorbereidingen !!

Nathalie
14-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 934


debbie
14-10-2011
 Meld misbruik28-9-2011 22:47:17

hallo

ik trouw op dezelfde dag. bij mij is alles nog onder controle. maar denk dat over een weekje mijn zenuwen ook op hol gaan slaan. veel succes.
duimen voor goed weer. gewoon alles nog een controleren. ik heb een hele lijst gemaakt.

groejes debbie



Ine
15-10-2011
 Meld misbruik30-9-2011 12:07:15

Hey, ik trouw 1 dagje later, de stress begint bij mij ook op te komen hoor, ik slaap amper nog! Ik heb mijn checklist ook gemaakt en alles is ongeveer in orde, nu gewoon wachten en genieten!!! Veel geluk voor jullie! x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...