Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk wat foto's!!!

  28-9-2011 20:38:10
Dag allemaal,

ondertussen ben ik al bijna 2 maand getrouwd, amai wat vliegt dat toch voorbij...

Ik heb kort na de trouw al een verslagje neergepend, maar had toen nog geen foto's ontvangen. Ondertussen zijn de foto's al een tijdje in ons bezet en heb ik EINDELIJK tijd gevonden om uit de meer dan 600 foto's er een aantal te selecteren om mee te delen aan jullie.

Ik heb er een aantal op onze trouwsite gezet. Zijn er vooral van mij en mijn ventje om zo de privacy van de andere gasten toch wat te respecteren. Maar zo krijgen jullie toch een beeld van hoe we eruitzagen en vermoed dat de meesten daar toch nieuwsgierig naar zijn als ze naar foto's van anderen kijken ;-)

De link voor de foto's is:
http://sharonentimmy.bruiloftsite.nl/site_fotoboek2.php...

Als openingsdans hadden wij Jasper Steverlinck zijn versie van To make you feel my love. De dans staat op youtube en kan je via volgende link bekijken:
http://www.youtube.com/watch?v=MgOYT0NbOlk


PS: onze rode loper is nog steeds te koop. Indien iemand nog op zoek is naar eentje, stuur mij gerust een persoonlijk berichtje!!

Groetjes,
Sharon

sharon
6-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1817


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-9-2011 20:54:59

Hey Sharon! Heel fijne foto's. Geniet nog maar goed na!



Inge
17-9-2011
 Meld misbruik28-9-2011 21:21:14

Zeer mooie foto's,jullie straalden

Bij mij zijn deze van het avondfeest al in handen bij mijn broertje want we hadden zijn kameraad(iemand die dit doet voor hobby)gevraagd of hij dit zag zitten
Zo hebben we lekker veel foto's van het avondfeest maar tot nu toe heb ik ze nog niet gezien weekend moeten werken en broertjes is nu weer in de week op zijn kot
Maja we zullen ze dit weekend hopelijk wel krijgen en hoop dan ook paar foto's van het avondfeest dan hier te plaatsen
Op foto's van de fotograaf is het dan wel nog even wachten :-)

groetjes



frida
6-2-2010
 Meld misbruik29-9-2011 8:00:15

Hele leuke foto's .....



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik29-9-2011 9:47:40

Hey,

Waaw heel heel mooi, en dan dat kanten kraagje dat omhoog staat echt super mooi!!!

Ja ik ben fan van jou jurk!

Ook jou haar is leuk gedaan zo met vlecht en zijdelings....

Veel veel geluk samen en geniet van elkaar....

Groetjes Ellen



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik29-9-2011 10:52:20

heel mooie foto's



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik29-9-2011 11:31:22

Hoi Sharon;


Allereerst een hele dikke proficiat toegewenst!
Het zijn echt hele mooie foto's. Jullie straalden echt.
Ik vond de locatie van de viering best wel origineel en mooi gedaan.
Ook de foto's op de schoolbanken zijn echt wel tof:-)
Mooie openingsdans ook hoor. Is een liedje om te onthouden.

veel groetjes en een prachtige toekomst samen!



Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik29-9-2011 12:55:26

Hey Sharon

Hele mooie foto's, en heel tof hoe jullie aan details hebben gedacht!

Geniet ervan!

Knuffel
Melissa



sharon
6-8-2011
 Meld misbruik29-9-2011 19:50:23

Dank u wel dames!!!

@ Ellen: mijn jurk was er eentje van Modecca. Was er heel tevreden over. Het kanten jasje had wel duidelijk voorstanders, maar ook wel wat tegenstanders. Maar dat heb je wel altijd zeker. Ik vond het iets extra geven.

@ Mieke: door omstandigheden met onze oorspronkelijke feestzaal zijn we 4 maand voor datum op zoek moeten gaan naar iets anders. Veel keuze is er dan natuurlijk niet meer en zijn dan op onze oude middelbare school terechtgekomen. Hebben elkaar daar leren kennen en waren op de dag van de trouw exact 10jaar samen dus was het op die manier ook nog wel passend. We hebben met de nodige meeeeeeeeeeeeeeeters stof gelukkig het goed kunnen aankleden. Al onze gasten waren verrast van het resultaat en het kon voor ons gewoon niet beter!



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik30-9-2011 11:47:19

Hoi Sharon,

Prachtige foto's, nogmaals proficiat met jullie huwelijk!
Mijn vriend is fan van het kostuum van je echtgenoot Mag ik vragen van welk merk het is?
Al die rode kleuraccenten zijn trouwens prachtig, hebben jullie dat ook doorgetrokken in de uitnodigingen/misboekje?

Groetjes,

Lindsy



sharon
6-8-2011
 Meld misbruik1-10-2011 12:17:45

Dag Lindsy,

het kostuum van mijn man is er eentje van Hugo Boss. Was echt wel zijn ding, een kostuum maar toch nog met een sportieve look aan.

Onze uitnodigingen waren nogal speciaal. Wij hadden namelijk een filmke gemaakt met een beetje ons levensverhaal en dan uitnodiging aangekoppeld. Mensen hebben dus dvd ontvangen en daar hebben we niet zozeer met rood gewerkt.

We zijn niet getrouwd voor kerk dus misboekje hadden we niet. We hebben dat rood wel laten terugkomen in de versiering van onze zaal bijvoorbeeld.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...