Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 3 dagen en 6 uren en 22 minuten. Aftellen!

  27-9-2011 17:37:17
Dag bruidjes, nu begint het echt wel dichterbij te komen! Zo goed als alles is geregeld en dat stelt me gerust. Ik begin er nu eindelijk echt naar uit te kijken Het weer belooft mooi te worden dit weekend, al heb ik mij daar nooit echt zorgen om gemaakt... wat het is, is het maar toch zeer mooi meegenomen! Aan alle 30 september- of 1 oktoberbruidjes en gommetjes, geniet nog van deze laatste dagen als vrijgezel en van de laatste voorbereidingen! Maak er een supermooie dag van!

Ook voor de andere bruidjes veel succes nog met de voorbereidingen! Af en toe zal ik zeker nog eens komen piepen hier op het forum en dan kan ik eventueel nog wat tips meegeven!
Bedankt voor alle tips en reacties. Voor mij was dit forum echt een grote hulp! Ik werd aan dingen herinnerd, waaraan ik misschien zelf nooit zou aan gedacht hebben.

Vele groetjes!
Caro

Caro
1-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1199


Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik27-9-2011 18:37:22

caro geniet met volle teugen van je dagje he !



liesbeth
5-10-2012
 Meld misbruik27-9-2011 21:02:13

een hele leuke dag en een prachtig trouwfeest vol liefde en geluk toegewenst!!!



Kimberly
1-10-2011
 Meld misbruik27-9-2011 21:03:19

Geniet ervan Caro! Het weer is echt mooi meegenomen hé!!



Sarah
11-8-2012
 Meld misbruik27-9-2011 21:28:59

Geniet ervan !!!



stefanie
30-6-2012
 Meld misbruik27-9-2011 21:42:47

KEISPANNEND!!!! Geniet ervan!!



Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik27-9-2011 21:54:00

Dag datumgenootje!

Super dat bij jullie alle voorbereidingen zo goed als rond zijn! Hier staat er onverwachts toch nog behoorlijk wat op ons "To do" lijstje, maar we komen er wel. We hebben allebei vakantie vanaf morgen, dus samen gezellig nog wat voorbereiden en vrijdagavond een avondje naar de sauna :o)

De weersvoorspellingen zijn inderdaad echt super hé! Hebben wij even geluk :o) Hoe waren de ringen van FDO, pasten ze onmiddellijk of heb je ze nog moeten terugsturen?

Geniet erg van jullie dagje, wij zullen dat ook doen!

Liefs,
Hanne



veerle
23-6-2012
 Meld misbruik28-9-2011 8:44:59

Pffff, spannend hé! Véél geluk samen en geniet ervan!



Caro
1-10-2011
 Meld misbruik28-9-2011 9:30:12

Dankjewel iedereen! Ik wens jullie binnenkort of binnen een paar maanden net hetzelfde toe

@ Hanne: Jammer genoeg kan mijn toekomstige geen verlof nemen. Gisteren kwam hij maar om 20u thuis en hij kondigde aan dat dit zelfs tot en met vrijdag zal zijn! Dus ik ben opgelucht dat alles zo goed als klaar is. Vorige week dinsdag zijn ze de ringen komen brengen en ze zijn super mooi! Echt volledig hoe we ze wouden en ze pasten perfect! Hoe waren de ringen bij jullie?

Geniet van de sauna vrijdag!

x



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-9-2011 10:01:52

Caro, geniet volop van jullie dag!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...