Terug naar overzicht
Het hangt er van af of je die mensen kent of niet, maar je zegt van niet... Het hangt er waarschijnlijk ook van af of je nog andere collega's van die man hebt uitgenodigd en wanneer...Ik vind het geen probleem om eventueel te zeggen dat je je vergist hebt. Vorig jaar kreeg ik kaartje voor een trouwreceptie en toen ik liet weten dat wij zouden komen, viel het koppel uit de lucht. Ze nodigden ons alsnog uit het voor feest en lieten ons de keuze tussen komen naar eten & dansfeest of naar de korte receptie (waarvoor we een kaartje gekregen hadden).
HeyIk ken dat!!! Ik ben volop bezig met mijn kaartjes samen te steken en moet heel goed opletten dat ik het juist doe! Ik heb trouwens een veel grotere fout ontdekt (gelukkig heb ik het gezien en kan ik het nog oplossen). Ik heb op het kaartje voor de uitnodiging van de receptie (we hebben er twee, eentje de donderdag en eentje zaterdag zelf) de verkeerde datum gezet! Stelt u voor dat al die mensen een dag te laat komen... Mag er niet aan denken!Ik zou het gewoon zeggen tegen die man, moest het andersom zijn (als hij maar op de receptie mocht komene ipv op het avondfeest) zou ik het niet zeggen, want dat is wel een beetje grof vind ik. Maar hij krijgt in feite een 'upgrade' hé. Dus geen probleem!GroetjesVicky09.09.06
Hee mij is het ook overkomen, en dan zelfs bij twee tantes van vaders kant, waar ik ook weinig kontact mee heb,ben er wel even persoonlijk heen gegaan en heb gezegd dat ze natuurlijk ook voor het diner zijn uitgenodigd!!!Mocht ik jou zijn en je kent die man niet, zou ik je pa vragen het hem te zeggen!!!SuccesGroetjes nathalie 28-07-06
Hey,inderdaad, zoals Vicky zegt, zou ik er niets mee inzitten als iemand mij nadien komt zeggen dat ik langer mag blijven hoor... Gewoon een extra kaartje sturen en het op de zetduivel schuiven...Groetjes,Lieve