Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning dag

26-9-2011 20:37:52
Hallo medebruidjes!

Ik zit vast in verband met de dagplanning! Zijn er nog onder jullie die enkel trouwen voor de wet? Hier is m'n planning zoals ik het in gedachten heb: 09.00 u kapper, 10.30 u make-up, rond 11.00 u kleedje aan trekken dan rond 11u30 m'n schatje aan de deur een kleinigheidje eten en dan foto's gaan trekken. Ik zou willen rond 15.00 u in het stadhuis trouwen maar wat moet ik dan doen in tussentijd met de dichte familie die in de suite loopt? Ik zou willen dat ze eerst naar ons thuis komen en dat we dan samen kunnen vertrekken! Maar als we om 15.00u trouwen en we kunnen maar rond 18.00 u naar het restaurant wat dan??? PFFF!!!
Zouden jullie mij kunnen helpen? Ik zou de tijd moeten vullen tussen het foto's trekken en naar het stadhuis gaan en tussen stadhuis en het restaurant.

Groetjes

Charlotte
6-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 821

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik26-9-2011 21:20:31

hallo charlotte,
wij trouwen ook enkel voor de wet maar die gaat door om 11u dus zit niet met zovele gaten,enkel s'avonds dan dat ze er terug om 18u30 moeten zijn voor het feest maar iedereen vond het leuk dat ze eerst nog eens naar huis kunnen.
je huwt dus om 15 u tegen dat alles gedaan is is het 16u , heb je een gat van 2u hhmm moeilijk,heb je geen grote tuin waar je even een kleine receptie kan houden? of een leuk park waar je wat foto's kan gaan laten nemen? ik heb eigenlijk ook niet echt een ander idee, of een huifkar waar je een toertje mee kan doen,maar ja een toertje van 2u kan ook niet echt he. mss een uurtje later trouwen? is echt moeilijk, toch veel succes hoor
groetjes

Kim
22-6-2012
 Meld misbruik26-9-2011 21:28:11

Hallo, wij gaan tussendoor eens naar mijn verloofde zijn grootvader die al te oud is om mee te komen. En daar wat familiefoto's gaan trekken. Ik weet niet van waar je bent, maar je kan bvb op een iets verdere locatie gaan om foto's te trekken. Zoals aan zee of naar een bos/park. Wat ook altijd leuk is, met een huifkar een "champagne"tochtje doen

Groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik27-9-2011 9:26:59

Hey Charlotte,

Wij trouwen enkel voor de wet op 07-09-12 om 15u en onze dagplanning ziet er (voorlopig) als volgt uit:

9u-11u30: kapper met getuige (mijn kapper zit in Nevele dus wel even onderweg vanuit Merchtem)
12u tot 13u: make-upjes + klaarmaken bruid
14u: bruidegom meets bruid (ik denk dat enkel mijn bruidsmeisjes en onze getuigen ook aan de 'deur' zullen staan, de rest van de familie wacht ons op aan het stadhuis)
14u40: vertrek gemeentehuis
15u: Burgerlijke trouw
15u45 tot 16u15: foto's met de suite (getuigen, ouders, grootouders)
16u20 tot 17u15: foto's bruidspaar (suite vertrekt naar feestzaal)
17u30: bruidspaar komt aan in feestzaal + start receptie suite (tot 18u30)
19u: Aankomst avondgasten (receptie)
21u: Dessertenbuffet
22u(30): Openingsdans

Dus, wij vullen de 'namiddag' op met foto's en een receptie apart voor de suite en naaste familie. Veel succes nog met voorbereiden!!

groetjes

jurgen
5-7-2013
 Meld misbruik7-11-2011 23:05:51

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...