Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Financiële kant... Part II

26-9-2011 20:02:35
Na de vele respons op mijn vorige post: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=460082238589&set=a.415935078589.191275.720853589&type=1&theater

Wou ik bij deze ook laten weten hoe het nu allemaal is afgelopen... Gelukkig: goed!

ING heeft ons dus onze lening aan 110% gegeven, zoals we het dus hadden gevraagd ! Zonder enig gedoe ... En vandaag zijn we gaan tekenen !! Dus we wachten nu op een datum voor het verlijden van de akte en .. We kunnen in ons huisje!! Onze toekomst kan ook gewoon verder zoals gepland ...

Ben ik blij dat er nog banken zijn die nog de kans geven aan jonge, hard werkende mensen!

Dus ik weer helemaal gelukkig .. Dan nu maar beginnen met dozen maken

Vele groetjes van een uber gelukkig Mevrouw Bogaert

Aurelie
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2220

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik26-9-2011 21:07:17

een dikke proficiat voor jullie. wij hebben het ons iets gemakkelijker gemaakt, hebben geen zin om de rest van ons leven keihard te gaan werken voor een hoop stenen. genieten liever dubbel en dik van tleven want zijn al zovele mensen verloren dat we toch wel iets hebben van tleven is veel te kort....
als we zien hoe sommige maten panikeren als er ene van de 2 ziek valt of zonder werk valt hebben we er echt geen zin in. hetgeen je tegenwoordig ook moet afbetalen is niet meer normaal, met 700 euro per maand ben je al niets meer pfff ,nee dank u. mss als die prijzen ooit eens zakken maar voorlopig dus niet

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik27-9-2011 8:08:51

Hi Aurelie,

Wat ben ik blij voor je dat het in orde gekomen is. Van harte gefeliciteerd met de aankoop van je huis en heel veel geluk ermee :-)

liefs

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik27-9-2011 8:40:52

zie je bruidje, net zoals ik had gezegd he, bij mij was dat ook zo :-). En je akte van je huis moet binnen de 4 maand na compromis getekend worden

Nancy
10-9-2011
 Meld misbruik27-9-2011 20:08:58

wauw wat een mooie tattoo!
heb je enig idee waar je deze gevonden hebt of hoe deze tattoo er zou uitzien in de letter Y
groetjes nancy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...