Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankkaartje

  30-6-2006 12:39:43
hey,

nu onze trouw achter de rug is, ben ik aan het denken aan ons bedankkaartje ( foto).
we hadden als uitnodiging "een krantje". iedereen vond dit super origineel, dus in dezelfde lijn wil ik onze bedanking maken. Maar ik weet niet wat of hoe....

iemand ideetjes

thanks Cindy
6 dagen een getrouwde vrouw...

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1037


Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik30-6-2006 13:38:50

Hey,

Ik kan je niet echt helpen, maar ik weet dat er iemand ooit een soort van 'Dag



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik30-6-2006 13:40:26

Hey,

Ik kan je niet echt helpen, maar ik weet dat er iemand ooit een soort van 'Dag Allemeel' gemaakt had als bedanking.
Wat dat krantje betreft, kan je eens zeggen hoe dat er juist uitzag (of voorbeeldje mailen)en wat jullie erin gezet hebben.
Thanks

Sissi



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik30-6-2006 17:28:04

Amai seg, 't ging blijkbaar niet echt goed. Midden in mijn bericht ineens al verstuurd en dan nog fouten ook. 't Moest dus 'Dag Allemaal' zijn. Alé ja, een soort van tijdschriftje dus.

Salukes, Sissi



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik30-6-2006 19:03:46

Hallo Cindy,

Kun je niet een soort van reclame blaadje maken? zo iets als je wel in de bus krijgt?
Dan kun je makkelijk zelf op je pc, je haalt van diverse sites reclammekes, veranderd de teksten wat..
Dit schiet me zo te binnen maar je moet maar zien of het wat is hoor !

Succes !

Groetjes Mireille
01-09-2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...