Terug naar overzicht
Hoi Katrien! Ik heb dit gevraagd in de winkel van mn bruidsjurk en zij zeiden me dat januari vroeg genoeg is. Voor de mannen dus gemiddeld een 4tal maanden op voorhand. Ook wisten ze me te vertellen dat je ook best een 2u uittrekt die dag, want dat zij ook niet zo makkelijk kunnen beslissen ;-) Grz Effie
Ik denk het hangt ook ervan af wat jij willt. Als jij een op maat kostuum willt moet jij goed op tijd zijn. Als jij eente van een collectie voor bruiloften willt dan hangt het heel sterk van de winkel af. Er bestaan ook heel moie kostume die niet speciel voor bruiloften zijn en die kunt jij zelfs een of twee manden evor gaan kopen. Eeen belangrijke aspect is ook de maten van jij verloofde. Als hij bij vorbeeld en heel groote of en heel kleine maat nodig zal hebben zal ik een beetje vroeger gaan.
Hey katrien. Zoals effie zei gaan ook wij begin januari achter de kostuums. Zowel voor mijn verloofde als voor de suite. Zo een 3-4 maand op voorhand dus. Nog veel succes. Elien
Hallo Katrien,de nieuwe collecties voor de bruidegom beginnen in oktober reeds binnen te komen. Kostuums komen binnen tot februari/maart. Indien je een kostuum vindt dat in voorraad is in standaard maten, is het geen enkel probleem om zo'n 3 à 4 maanden voor het huwelijk te gaan passen. Moet het kostuum echter besteld worden, hebben wij zelf als winkel 3 maanden nodig om het kostuum binnen te krijgen. Dus dan is 3 à 4 maanden te krap hé. Indien jij jouw jurk reeds gevonden hebt, kan je inderdaad al eens een kijkje gaan nemen. Waarschijnlijk heb je al een idee wat je bruidegom ongeveer wenst?Nog veel succes in jullie zoektocht!Maritawww.bruidsparadijs.be