Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging

29-6-2006 22:57:59
Hoi bruidjes?

Kennen jullie de turning card al? (http://www.trouwkaarten.nu/trouwkaarten/turning-card/ )
Ik vind deze kaart heel mooi maar wel erg duur. Vandaar vroeg ik me af of er onder jullie creatieve mensen zijn die weten hoe ze deze kaart in elkaar knutselen. Of misschien zijn er mensen met andere leuke ideeën voor vouwkaarten?

Alvast bedankt!

sadia
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 365

Ellen
21-10-2006
 Meld misbruik29-6-2006 23:48:33

Hoi!

Ik had, op dezelfde site, ook deze kaarten opgemerkt. Vond ze ook zeer origineel en leuk maar idd wat te duur. Met andere ideeen kan ik je jammer genoeg niet helpen, wij zijn ook nog op zoek naar toffe uitnodigingen.

Succes,

Ellen

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik30-6-2006 12:41:05

Hey,

Een vriendin van me is grafisch ontwerper. Misschien moet je haar eens vragen of zij dit ook kan maken en hoeveel het bij haar zou kosten? Ze is afkomstig van Asse, maar werkt heel geregeld in Gent ook.
Haar e-mailadres is: mattensnele@hotmail.com, de website is www.neelnnele.com .

Veel succes!
Fieke
7/07/2007

PS: Zij zal ook onze uitnodigingen ontwerpen ;o)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...