Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een verslagje van onze mooiste dag!

  24-9-2011 22:06:48

Nu we net terug zijn van onze huwelijksreis, we zijn naar Cuba geweest en het was geweldig, wil ik een verslagje maken van onze mooiste dag.
Deze was 3 september en is nu 3 weken geleden.

Om 6u15 ben ik opgestaan, eigenlijk lag ik al een tijd wakker want heb maar 3 uurtjes kunnen slapen en ik was mij zorgen aan het maken of je dat niet ging zien aan mijn ogen en dat ik het dan wel ging kunnen volhouden tot de volgende morgen met zo weinig slaap.

Mijn (toen nog) vriend heeft mij dan weggevoerd bij mijn ouders. Hij ging hem klaar maken bij zijn moeder. Op dat moment komt ook het meisje toe dat mijn haar en make-up ging doen. Een beetje te vroeg maar liever zo als te laat. Ik mocht nog op mijn gemak een koffiekoek opeten. Ik stond versteld dat ik deze kon opeten want ik voelde mij redelijk rustig. Ze begon aan mijn make-up en haar. Daarna heeft ze mijn moeder haar make-up nog gedaan. Ik ben mij beginnen aankleden en ondertussen stond er al familie beneden op mij te wachten daar werd ik emotioneel onder. Iedereen stond versteld naar mij te kijken en dat doet wat met een mens. Een minuut nadien ging de bel en ging mijn hart ook wel een beetje over. Ik haalde even diep adem en deed de deur open. Er stonden verschillende buren maar die had ik gewoon niet gezien. Ik zag alleen hoe mooi mijn ventje was! Hij straalde. Een half uurtje nadien zijn we allemaal ingestapt in de Oldtimer bus. De bus was echt super. Dat gaf een gezellige sfeer. Aan de gemeente aangekomen stonden familie en vrienden op ons te wachten. Telkens ik nieuwe mensen zag werd ik een beetje emotioneel. We zijn enkel voor de wet getrouwd maar hebben er toch iets moois van gemaakt. De schepen heeft een mooie tekst gezegd en mijn schoonbroer, de broer van mijn man die samen is met mijn zus en hun kindje was ons bruidsmeisje, heeft een hele mooie emotionele tekst gezegd. Dat maakte het wel af. Eens buiten de gemeente stond er buiten een glaasje champagne op ons te wachten.. Dit hadden we cadeau gekregen van onze getuigen. De getuige van mijn man was zijn broer en de mijne was mijn zus. Iedereen vond het super dat we een glaasje konden drinken omdat het een enorme warme dag was. Het was namelijk 30gr. Dit hebben we meermaals moeten horen wat wij toch gedaan hebben om zo een warme, zonnige dag te hebben.

Daarna zijn we met ons 2tjes foto’s gaan laten trekken in een vervallen kasteel en in een aangelegen park. Het was super om even met ons 2tjes te zijn. Dan hebben we nog even de suite terug opgepikt want die zijn bij mij ouders gebleven en zijn we doorgereden naar de feestzaal. We hadden nog 10 minuutjes om nog wat foto’s met de familie te nemen en dan stonden de eerste gasten daar. De 2 recepties zijn super snel voorbij gegaan. Het moment dat ik en mijn man de zaal moesten binnen komen was ook wel speciaal. Aan de laatste tafel kreeg ik het terug even moeilijk want heel de zaal staat daar in zijn handen te klappen voor u en dat op een liedje dat we alle2 super vinden. Van het eten heb ik niet veel genoten want mijn maag zat in een knoop maar iedereen zei dat het heel lekker was. Mijn nicht had aan iedereen vuurwerkstokjes gegeven en dat gaf een heel leuk effect tijdens de openingsdans. Daar heb ik zo van genoten. En dan was het dansen hé… een hele nacht lang. Tot half 7. Rond half 8 waren we thuis. Mijn ouders, zus, schoonbroer en nog 3 vrienden zijn eerst nog meegekomen naar ons huis om de geschenken af te leveren en zo konden ze ons helpen ons huis in orde te brengen want ze hadden op onze trap allemaal potten en pannen met water in geplaatst. En dan was het eindelijk slapen en nagenieten van een geweldige dag!

Ik heb natuurlijk een paar foto’s.


Isabel


Isabel
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 22 | Gelezen: 1967


Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik24-9-2011 22:14:09

waauw, zo'n mooi jurk !

en wat een allerallerallerschattigst kindje was dat zeg !!
blij dat jullie zo'n fijne dag hadden.
Proficiat !



Nathalie
25-5-2012
 Meld misbruik24-9-2011 22:20:37

mooie foto's !!! Jullie zagen er stralend uit !



Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik24-9-2011 22:24:58

toffe foto's! Mooi kleedje en ook mooie juwelen.
Het kindje was schattig (droeg dezelfde schoentjes als ons kleinste!)

Geniet nog lekker na...

groetjes



Inge
17-9-2011
 Meld misbruik24-9-2011 22:27:12

Zeer mooie foto's en kzie dat je ook Elke had als kapster en make up :-),doet haar werk echt goed :-)

groetjes



Isabel
3-9-2011
 Meld misbruik24-9-2011 22:32:16

Ja, Elke (Manssens) heeft dat super gedaan. Ze is heel professioneel. Ze stuurde mij de dag er voor nog een berichtje van onze gemaakte afspraak en dat gaf wel een goed gevoel omdat dat vertrouwen geeft.



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik25-9-2011 8:06:56

Proficiat, geniet er van. Zeer leuk verslagje en dito foto's.
Ik vind dat vervallen kasteel prachtig, waar is dat gelegen?
Wij hebben dezelfde bus

Groetjes, Sarah




Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik25-9-2011 8:29:28

super mooi, amai!! dikke proficiat



isabel
14-7-2012
 Meld misbruik25-9-2011 8:34:53

Hey naamgenootje,

leuke foto's en jullie zien er beiden prachtig uit !
Geniet nog van de rest van de mooie dagen die gaan komen.

grtz
Isabel



Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik25-9-2011 9:40:37

heel tof verslagje en mooie foto's, proficiat !



Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik25-9-2011 10:09:15

Proficiat! Echt prachtig!
Seg klein vraagje: waar zijn jullie geweest voor kledij kindjes?
Groetjes.
Valérie



tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik25-9-2011 10:34:08

Een hele dikke proficiat! Jullie zagen er allebei gewoon AF uit, heel mooi.

Heel tof verslagje ook.
Geniet er nog van!



An
25-5-2012
 Meld misbruik25-9-2011 10:59:51

Mooie foto's! Proficiat!



Sarah
20-7-2012
 Meld misbruik25-9-2011 11:56:46

Schoon foto'kes!
Was zeker in de Snip? Ons feest gaat daar ook doorgaan
groetjes
Sarah



Isabel
3-9-2011
 Meld misbruik25-9-2011 14:21:37

Het vervallen kasteel was het Kasteel van Mesen te Lede door de fotograaf was het mogelijk dat we daar binnen mochten want eigenlijk mag het niet meer.
Onze feest is inderdaad in de Snip doorgegaan. Alles was tot in de puntjes in orde.
Het kleedje van het bruidskindje heeft mijn zus bij Zara gaan halen. Het paars giletje was van esprit.



Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik25-9-2011 16:01:33

aan de meiden die hun feest gedaan hebben of volgend jaar doen in De Snip, wie hadden jullie als DJ?
Ons feest gaat daar door maar vind dj kiezen heel moeilijk



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik25-9-2011 17:01:05

Hey,

super en ook jou kleed echt helemaal geweldig met al die prachtige kant...

Heel mooi!

Heel veel geluk samen, veel groetjes Ellen



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-9-2011 9:08:00

Dag Isabel,

Wauw...je kapsel, de jurk...het was echt een plaatje dat klopte! Echt mooi!
Ik ben blij om te lezen in je verslag dat je toch een 'voldaan' gevoel kan hebben, ook als je enkel voor de wet trouwt (wij ook enkel voor de wet) en dat het toch ook emotioneel kan zijn en onvergetelijk!
Super foto's van jullie 2 ook!
Geniet van elkaar!

groetjes

Sandra



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik26-9-2011 10:25:48

proficiat!! mooie foto's



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik26-9-2011 15:04:42

Wat een mooie foto's. En 't is al gezegd, maar jullie bruidskindje was superschattig. :-)

Jullie straalden echt. Ik vond zowel je jurk als je haar prachtig! Ik heb al eens een proefkapsel laten doen, maar het bleef niet zo goed zitten. Maar jouw kapsel zag er zo geweldig uit!
Zou je me daar een foto van kunnen doormailen, dat ik dan als voorbeeldje bij de kapper kan laten zien?

Geniet nog maar lang na van jullie fantastische dag!

groetjes
Katrien
wetrouwen@hotmail.be



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik26-9-2011 15:36:17

Hoi Isabel,


Allereerst wil ik je een hele dikke proficiat toewensen!
Héél mooi verslagje en echt prachtige foto's hoor:-)
Ik vond het stuk voor stuk heel plezante foto's..... (die van die kussende koppeltjes vond ik de max)
Je zag er ook stralend uit zeg! Ik vond je jurk ook prachtig.
Ik dacht dat mijn voorkeur uitging naar "geen kant" maar na jouw jurk gezien te hebben begin ik toch serieus te twijfelen hoor

Ik wens jullie nog heel veel geluk toe en een stralende toekomst!!!



groetjes



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik27-9-2011 13:43:30

Supermooie jurk, hoor!! Volledig mijn stijl!
Het zag er een fantastische dag uit, geniet nog maar lekker lang na!



Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik27-9-2011 14:55:04

Je was superknap! Je kapsel, dat hartvormige bustier... daar ben ik weg van!
Veel geluk in het getrouwde leven :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info