Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniewagen: check !

23-9-2011 22:32:21
Hallo bruidjes!

We hebben eindelijk onze ceremoniewagen gevonden:
Het is een gele new yorkse taxi geworden !
Na het vele zagen van mijn verloofde heb ik maar toch toegegeven...
En zo word ons thema ook (amerika/new york) en hopelijk ook onze huwlijksreis (dat zullen we pas na de trouw kunnen beslissen)

groetjes !

stephanie
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 620

Lindsey
1-6-2012
 Meld misbruik25-9-2011 20:01:25

Super !!!

Marita

Meld misbruik26-9-2011 17:39:52

Hallo Stephanie,
bij Het Bruidsparadijs is juist een nieuwe reeks koffers binnengekomen. De grootste heeft allemaal prints en beelden van Amerika, New York er op. Of de New York cab er op staat zou ik moeten nakijken. Misschien een leuk item als centendoos die je achteraf nog kan gebruiken om b.v. je trouwjurk en alle andere kleinigheden van de trouw in op te bergen? Zeker als het thema of de huwelijksreis Amerika, New York wordt?
Binnenkort kan je hier foto's van zien op de website ... fotootjes moeten nog genomen worden! Koffers zijn pas sinds vrijdag binnen.
Nog veel succes met jullie voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...