Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vandaag kleedjes gepast :)

22-9-2011 20:47:54
ik ging vandaag eens langs bij een winkel in mechelen...
eerder omdat mijn moeder er goed van had gehoord dan dat ik er goesting voor had...
maar ik ben dus helemaal weg van 1 kleed!!!

niet dat ik dat er in de boekjes zou uithalen want had al 4 maand iets totaal anders in mijn hoofd maar dat bleek te strak, en stond er te oud mee. dat kleedje dat ik fantastisch vind is jong en romantisch!!! toch raar dat je smaak zo anders kan zijn?!

nu ga ik nog eens langs in turnhout op 11 oktober ... benieuwd wat dat zal geven!!!

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 643

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-9-2011 20:50:41

Ben benieuwd wat je hart gestolen heeft - kan je het hier zeggen of PM'en? Groetjes van de curieuzeneus!

Kim
22-6-2012
 Meld misbruik22-9-2011 21:03:36

Hallo,
bij mij was het juist hetzelfde. Ik ging passen en had een sober kleed in men hoofd en uiteindelijk heb ik een heel speciaal kleed gekocht! Kan al bijna niet wachten tot het volgend jaar is....

maika
3-8-2012
 Meld misbruik22-9-2011 21:40:33

Super leuk! Ik verlang ook al om op zoektocht te gaan

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik23-9-2011 9:09:51

wat leuk om te horen
en apart he dat je toch voor een ander jurk gaat dan dat je in je hooft hebt dan zie maar hoe belangrijk is dat je de jurken past

ik ga over 2 weken eens kijken voor me jurk zo een zin in

geniet van de voorbereidingen

mvg francis

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik23-9-2011 10:24:28

kleedjes passen = enorm leuk!!!

rebecca : ik wou dit gerust wel even zeggen in een privéberichtje ... maar geraak niet tot bij jouw site ... raar want naar alle anderen geraak ik wel. enig idee hoe dit komt? x

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik23-9-2011 10:57:33

Dorien,

Je mag me jou kleed ook altijd in een Privé-berichtje doorsturen ;-)
Ik ben ook wel benieuwd..

X

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-9-2011 11:45:45

Hey dorien, ik heb al van andere privé berichtjes gehad dus ik weet niet wat het probleem kan zijn. Mocht het nog niet lukken, mag je me ook mailen hoor :) saelensbecca@hotmail.com

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-9-2011 16:44:25

Hey Dorien,

Ben je soms bij Maxime's Couture geweest?
Ik ben ook wel benieuwd naar je kleedje: sandravanbuggenhout@hotmail.com
5 oktober start mijn zoektocht in meteen 2 winkels die dag!
Dus passen, passen en nog is passen :-)! Ik kijk er naar uit!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...