Terug naar overzicht
Ben benieuwd wat je hart gestolen heeft - kan je het hier zeggen of PM'en? Groetjes van de curieuzeneus!
Hallo,bij mij was het juist hetzelfde. Ik ging passen en had een sober kleed in men hoofd en uiteindelijk heb ik een heel speciaal kleed gekocht! Kan al bijna niet wachten tot het volgend jaar is....
Super leuk! Ik verlang ook al om op zoektocht te gaan
wat leuk om te horen en apart he dat je toch voor een ander jurk gaat dan dat je in je hooft hebt dan zie maar hoe belangrijk is dat je de jurken past ik ga over 2 weken eens kijken voor me jurk zo een zin in geniet van de voorbereidingen mvg francis
kleedjes passen = enorm leuk!!! rebecca : ik wou dit gerust wel even zeggen in een privéberichtje ... maar geraak niet tot bij jouw site ... raar want naar alle anderen geraak ik wel. enig idee hoe dit komt? x
Dorien,Je mag me jou kleed ook altijd in een Privé-berichtje doorsturen ;-)Ik ben ook wel benieuwd..X
Hey dorien, ik heb al van andere privé berichtjes gehad dus ik weet niet wat het probleem kan zijn. Mocht het nog niet lukken, mag je me ook mailen hoor :) saelensbecca@hotmail.com
Hey Dorien,Ben je soms bij Maxime's Couture geweest?Ik ben ook wel benieuwd naar je kleedje: sandravanbuggenhout@hotmail.com5 oktober start mijn zoektocht in meteen 2 winkels die dag!Dus passen, passen en nog is passen :-)! Ik kijk er naar uit!groetjes