Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bijna zalenbezoek - eindelijk!

22-9-2011 20:05:26
Hey hey. Elke dag lees ik enthousiast jullie belevenissen en droom ik weg naar onze voorbereidingen. Wij zijn nog een heel eind af van de dag (561 dagen - zucht) maar eindelijk komt een eerste leuke to do eraan: zalen kijken - woohoo Op 1 oktober gaan we naar Thermae Palace in Oostende kijken en op 6 oktober gaan we naar het Gravenhof in Torhout, Hof Ter Mude in Knokke, Salons Denotter in Zedelgem en Ten Dauwe in Aalter. Ik kijk er zo hard naar uit! Het aftellen naar de zaalbezoeken verzacht het lange aftellen maar ondertussen blijf ik (bijna obsessief ) het forum bezoeken! Na de bezoekjes zal ik zo goed als zeker (ok eigenlijk 100 % zeker) jullie advies vragen so ... to be continued!

Rebecca
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 386

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik22-9-2011 20:36:40

Hier heb ik maar 1 woord voor: ENJOY ENJOY ENJOY (allee tzijn er 3 eigenlijk ;p)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-9-2011 16:46:03

Zalen kijken is leuk :-)!
Je komt helemaal in de wedding sfeer dan!!
Veel plezier!!

groetjes

Sandra

Steven
15-10-2011
 Meld misbruik5-10-2011 8:29:51

hoi

wij geven ons feest op 15 oktober in het Gravenhof in Torhout ... De enigste plaats waar wij echt liefdevol (enkel hier altijd met een drankje) ontvangen geweest zijn !

Hof Ter Mude in Knokke, Salons Denotter in Zedelgem en Ten Dauwe in Aalter hebben wij ook gedaan ... Wij twijfelden tussen Denotter en Gravenhof, maar Denotter is kwa zaal killer ....

Ter Mude is ietwat ouder van zaal en de chefs lagen ons minder :-)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-10-2011 9:03:23

Steven, bedankt om je ervaringen te delen! Mijn verloofde is nu al helemaal weg van het Gravenhof en die staat dus voorlopig (zonder zaalbezoek) op nr 1. Morgen eindelijk bezoeken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...