Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 15 dagen en daar komt de stress

  22-9-2011 16:22:04
Beste mede-bruidjes,

Met nog 15 dagen op de teller beginnen de zenuwen toch de kop op te steken.
Zijn er bruidjes die dezelfde dag trouwen als ik? Wat moeten jullie nog doen?
De mensen moeten tenlaatste tegen morgen antwoorden en voor de receptie moeten nog meer dan de helft van de mensen antwoorden. Nu moeten ze toch al weten als ze kunnen komen of niet hé.

Dan nog de bedankingen voor de kindjes aan de kerk aangezien ik en mijn verloofde allebei volleyballen en ook training geven verwachten we dus veel kindjes. We moeten dit ook nog doen. pffffffffff

Soms heb ik het gevoel dat ik er niet ga geraken maar ja dan zegt mijn verloofde geen paniek we hebben broers en zussen genoeg die kunnen helpen maar ja dan denk ik ook wat ik zelf doe doe ik beter.

Aan alle bruidjes nog veel succes in jullie voorbereidingen

Tine

Tine
8-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1183


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik22-9-2011 18:22:41

Heyla, ik trouw niet op de dezelfde dag... maar ik wou je toch nog veel succes wensen met de voorbereidingen en een heel prachtige dag toewensen!!

Alvast een dikke proficiat!

Alessia







Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-9-2011 19:40:24

Hey Tine - 't is de spanning van de laatste momenten maar volgens mij vind je nog voldoende adrenaline om te boosten tot dat dé dag er is! Hang on en geniet toch nog een beetje hé!!



Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik22-9-2011 20:59:06

Tine,
Neem iets gemakkelijk voor de kindjes,dan gaat het goed vooruit! Bevestigingen die zo laat nog binnen moeten komen is natuurlijk niet leuk. Ik zou iedereen een mailtje sturen of een sms en als je dan nog geen reactie hebt,ja spijtig dan zijn ze er niet bij.Ze moeten toch ook begrijpen dat je het aantal moet doorgeven en een tafelplanning moet maken.
Wij hebben nog 2 weken langer dan jullie maar wachten nog maar op 2 bevestiging.Ik heb de laatste 4 wel een mailtje gestuurd,en 2 daarvan hebben onmiddelijk geantwoord.
Succes nog en veel plezier met het maken voor de attenties!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...