Terug naar overzicht
Hallo,wij hebben de zaal vastgelegd en de kerk en de bloemist vastgelegd. Verder hebben we enkel bij verschillende winkels geweest om informatie voor ringen, kostuums en fotograaf.Ook voor de uitnodigingen weet ik het niet echt, als ik ze zelf ontwerp of via een drukker het zal laten doen.Ook mijn kleedje is nog een vraagteken want ik weet niet of ik er eentje ga kopen of eentje laat maken. Ik wacht tot ik naar een bruidswinkel ben geweest om er eens enkele te passen.Ook voor het stadshuis moeten we wachten, want in Ieper kun je dit maar een half jaar op voorhand vastleggen.En voor de rest al veel inspiratie en ideetjes opgedaan in boekjes en op internet.Zo dit was het een beetje.Nog veel succes met de voorbereidingen.Groetjes,Aurelia
Hey, ik ben een juni bruidje maar het schilt niet zoveel naturlijk:) wij hebben al vastliggen:*kleed*schoenen*make up*zaal*vervoer*ceremoniemeester*getuige*gemeentehuis*bruidskindjeswij gaan ook vr de kerk trouwe maar hebben ng tijd genoeg vr een afspraak te maken met de pastoor (misboekje is ook al voor een groot deel af , hopelijk keurt hij het goed)groetjes Britt
hallo bij mijn is het volgde al gedaan dan *Getuigen vragen *Ceremoniemeester vragen *Globale gastenlijst samenstellen *Budget bepalen *Globaal draaiboek maken *Gemeente van trouwlocatie bepalen *Trouwlocatie wet reserveren *Locatie huwelijksfeest reserveren *Locatie receptie reserveren*Locatie restaurant reserveren *Trouwvervoer regelen*Bruidsboeket uitzoeken/bestellen ( doe ik zelf maken)*Trouwkaart uitzoeken*Trouwringen uitzoeken*Ideetjes op doen voor de bruidstaart*Bedankjes regelen*In ondertrouw gaan *Receptieboek kopen of regelen oja 8 oktober ga ik me jurk uitzoeken hoop dat ik dan wat hersteld ben.maar nu ligt het even stil omdat ik niks mag doen van de dokter omdat ik maandag een auto ongeluk heb gehad en me rustig moet houden lig nu dus met een pijnlijke rug op de bank het forum in de gaten houden. mvg francis
oja de zaal is ook geregeld was ik vergeten er bij te zetten