Terug naar overzicht
Wij nemen een Ford Mustang. Vorige week vastgelegd :-)
Donkerblauwe kever cabrio :-) Nu nog op zoek naar andere kevertes of Samba busjes voor de suite, dat is niet gelachen!
Wij nemen een fort mustang :)
limo
Hallo, Wij hadden een mercedes SLK, om ons budget een beetje te ontzien hebben we binnen de familie gekeken welke we ter beschikking hadden....Als we eentje gehuurd hadden was het zo'n witte porsche geweest (356 speedster), wij vonden dit beiden een supertof autootje GroetjesAnnelies
Ik zou het niet weten...Mijn papa regelt de auto en dit blijft een verassing voor mij :-)spannend....groetjes
wij hebben 6 mini coopers geregeld:)
Wij hebben een rolls royce silver cloud in het zilver! Ook al vastgelegd ;)
onze Toyota MR cabrio!
Wij hebben een vriend die een Peugeot uit 1927 heeft :) ik hoop alleen dat het niet té hard gaat regenen want er staan geen ramen in, haha!
wij zijn voor een limo gegaan, had eentje gehuurd bij mijn aanzoek, vandaar ook de keuze voor ons huwelijk
Wij hadden een Jaguar E-type voorzien, die we konden lenen van een kennis, gelukkig de dag op voorhand toch even een testritje gaan doen, dat viel zo hard tegen (Ze hadden er net een rally mee gedaan en niet op onderhoud gedaan voor we hem waren gaan halen, en hij schokte meer vooruit dan hij reed..)Dus zijn we met mijn ventje zijn audi TT gegaan, dat was een stuk comfortabeler!