Terug naar overzicht
Ikke!! ;-)Wat is er in orde?zaal, catering, cava en wijnen (doen we zelf), dj, fotograaf, trouwkleed, ringen, uitnodigingen is een vriend aan 't ontwerpen (dat komt zeker goed aan het voorontwerp te zien), vervoer, gastenlijstMoeten nog gemeentehuis vastleggen (kan pas ten vroegste 6 maanden op voorhand), kleding hubby en ons kinderen.Hoever sta jij? Waar trouw jij? Wij in Ekeren (A'pen).Grts,San
wij trouwen op 5 / 5 / 2012hoe ver onze voorbereidingen staan : - we zijn in Mexico verloofd en toen we terug kwamen hebben we het aan iedereen bekend gemaakt + onze getuigen gevraagd. later hebben we ook save the date kaartjes verstuurd. in mexico een fotoshoot laten doen omdat we daar verloofd zijn :)! - onze bruidskindjes hebben we gevraagd - onze zaal ligt vast - onze fotograaf ligt vast - onze ceremoniemeester ligt vast + ons vervoer- mijn zus is samen met een cameraman dus hij gaat filmen voor ons :) - gemeentehuis ligt vast met uur - kennis gemaakt met patrick van de goede herder, eerste afspraak gehad - eerste en een tweede versie al gemaakt van een vieringsboekje (moet nog wel wat aan veranderd worden). liedjes al aan het beluisteren geweest maar hier moeten we nog wel keuzes in maken - mijn living ligt vol knutselspullen ... bezig met uitwerken van een uitnodiging, een menukaart en een kaart voor het feestreglement. ik heb al wat versiering, wolkie talkies, we hebben eens snoep besteld om te proeven om later te bestellen voor de bedankjes,...- ik ga donderdag + op 11 oktober kleedjes passen - vrijdag hebben we een afspraak voor een eventuele locatie voor onze viering (anders moeten we echt dringend op zoek) - mijn kapster ligt vast -budgetplanning opgemaakt ... hopelijk niets vergeten en hopelijk komt het goedkoper uit... ik denk dat dat het zo wat is ... of ben ik misschien nog iets vergeten?!
Hey,Wij trouwen een weekje vroeger.Bij ons ligt het volgende vast :ZaalDJVervoerFotograafRingenMijn kleed en schoenenGetuigen zijn gevraagdKapper en visagiste zijn op de hoogteOffertes drukkerij aangevraagd en tekst voor 90% in ordeGastenlijst voor 90 % in ordeTo doGemeente (aangifte) in januariNotaris (januari)Kleding & schoenen verloofde (februari)Lingerie (januari)Uitnodigingen naar drukker (januari)Bruidsboeket (februari)Bedankjes (januari)...Ik denk dat dat het zo wat is tot hiertoe.Groetjes,Sonja
Helloooo,Hier nog een bruidje die op 18/05/2012 trouwt :-)Bij ons is het zeer snel gegaan eigenlijk (dacht dat ik hier meer tijd voor zou nodig hebben, maar nope!). Wat ligt al vast bij ons:Getuigenbruidskindjeslijst uitgenodigdenkerkGemeentefotograafCeremoniemeesterDJLocatiejurkDe meest belangrijke dingen liggen dus al vast! ;-)Volgende stappen zijn dus uitnodigingen en ringen.Ooh leuk te horen dat ik niet de enige ben die op een vrijdag trouwt ;-)Waar staan jullie met je voorbereidingen?ps: 1 goede raad, laat je vooral niet opjagen. Dit gaat allemaal heel snel.Bij ons ligt dit allemaal vast op enkel 3 weken... (buiten de jurk)groetjes
Wij trouwen ook op die vrijdag! Ben pas eind september gevraagd dus nog een heleboel te doen. Wat al wel vast staat:- zaal- uur gemeentehuis- fotograaf - dj- livemuziek- getuigen- bruidskindjes- voorlopige gastenlijst- ontwerp tekening voor uitnodiging in de maak.Volgend weekend ga ik voor een kleed kijken :). Spannend!
Vorig weekend eerste keer kleedjes gaan passen en nog niet echt mijn volledige goesting gevonden. Ik begin wel zenuwachtig te worden omdat het in november nog maar 6 maand is voor het onze dag is. Bestellen, retouches,... hopelijk geraakt alles nog op tijd klaar. Ik ga echt proberen in de komende weken de knoop door te hakken. Pfrt. Stress :D.