Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Probleem gastenboek!

  20-9-2011 17:08:33
Hoi,

Wij trouwen nu zaterdag en hadden online een gepersonaliseerd gastenboek besteld (met foto van op onze uitnodiging). Vandaag is hij geleverd... maar... het verkeerde formaat!! We bestelden A4 en kregen A5. Heb al gebeld met de firma en ze gaan ons geld terugstorten, maar ze kunnen tegen zaterdag geen nieuw boek meer maken... :-(

Iemand een idee waar we zo snel nog een leuk gastenboek vinden???

Groetjes van een bruidje dat lichtjes begint te stressen! ;-)

Sofie
24-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1153


Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik20-9-2011 17:11:15

Kan je het A5 formaat niet gewoon gebruiken? :-)

Vind ik wel gezelliger dan een groter boek en het gaat sneller "vol" zijn, wat veel leuker leest dan een half leeg groot gastenboek :-).

Groetjes!



Emy
30-6-2012
 Meld misbruik20-9-2011 18:21:13

Je kan het inderdaad misschien toch gebruiken. Anders eens gaan kijken bij een van de AVA winkels, daar hebben ze er normaal wel geloof ik.



Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik20-9-2011 22:19:03

qua ervaring weet ik al dat zo'n groot gastenboek nooit volledig vol geraakt, dus in principe heeft zo'n A5 formaat zijn charme nog wel en geraakt het zeker vol.

groetjes



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik21-9-2011 8:13:02

Hallo,

Ik zou gewoon het A5 boekje gebruiken. Wij hadden een speciaal formaat, dit zat tussen A4 en A5 en ik vond dit heel plezant. Ik had schrik dat het te klein zou zijn met niet genoeg bladzijden, maar helaas was mijn boekje nog niet half vol geschreven (en iedereen had nochtans zijn best gedaan hoor). Dus daar zou ik je geen zorgen overmaken en gewoon je A5 gastenboek gebruiken. Het heeft je toch al niets gekost

Groetjes
Annelies



Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik21-9-2011 8:30:26

Hey Sofie,

na wat posts gelezen te hebben hier op het forum, hebben wij bewust voor een gastenboek gekozen dat kleiner is dan A4 (een beetje tussen A4 en A5). Zoals hierboven ook al staat, geraakt zo'n groot gastenboek toch nooit vol en heeft iedereen de neiging om er snel nog iets bij te proppen op dat grote blad, ipv gewoon het blad om te slaan :o)

Dus, laat die stress maar varen en gebruik het A5-formaat.

Groetjes & véél plezier zaterdag!
Hanne



Sofie
24-9-2011
 Meld misbruik21-9-2011 11:38:41

Dankjewel voor jullie reacties... Nu de eerste paniek voorbij is ;-) hebben we besloten dat we toch maar het A5 boekje gaan leggen...



delphine
7-7-2012
 Meld misbruik5-10-2011 19:03:53

hey

mag ik vragen hoe jullie je gastenboek gemaakt hebben? eN WAAR,

alvast merci



Freija
11-5-2012
 Meld misbruik26-1-2012 15:43:43

Heykes,

Mochten jullie dit lezen. Zou ik ook eens mogen weten, waar jullie je gastenboek hebben laten maken? Wij zijn ook op zoek achter zoiets. Maar we vinden niet direct wat we willen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...