Terug naar overzicht
Ik wil het gerust eens nalezen hoor! Ik doe dat graag, en ik denk dat er een paar bruidjes kunnen bevestigen dat ik dat ook grondig doe...Laat maar komen dus!Maaikemaaikewillem@yahoo.com
Mijn vakantie begint vanaf dit weekend. Ik wil dus gerust jouw boekje eens nalezen, dan weet ik ook al weer wat doen.Groetjestriesje_vdb@hotmail.com
Dag Veerle,shoot!! Met alle plezier zal ik het es nalezen!birgitfrancois@hotmail.comgroetjes,birgit
Met veel plezier!sofie.desmedt@loyens.comGroetjes,Fieke7/07/2007
Dag Veerle, stuur het maar door, ik doe dat heel graag!groetjes!karolien_schruers@msn.com
Hallo Veerle,stuur maar door, ik zal het met veel plezier nalezen.daisy.michiels@gmail.comgroetjes,Daisy02/09/06
Dag VeerleStuur maar door, een misboekje is altijd leuk om te lezen!GroetjesVicky09.09.06
En nu men mailadres;vickystuer@hotmail.com
Laat maar komen !!cindysom@hotmail.comgroetjes
Stuur gerust door naar mij!annelies.debeuf@ua.ac.beGroetjes,Annelies09-12-06
Wil het ook altijd keertje lezen.mieke_v20@hotmail.com
naar mij mag je het ook doorsturen!hemelke@hotmail.com
Hoi,Hopelijk ben ik nog niet te laat en kan je je misboekje ook naar mij doorsturen. Onlangs stelde ik hier dezelfde vraag en heb ik van 4 dames onder jullie heel veel hulp gekregen. Nog eens merci aan die dames, j-het misboekje is in de maak!debrastevens30@hotmail.comDebra11/08/06