Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

And they lived happily ever after...

  19-9-2011 17:07:38
Hoi hoi,

Ondertussen 2 dagen getrouwd en eindelijk een beetje bekomen van onze dag ;-) Omdat ik altijd zo graag de verslagjes hier las, volgt ook het mijne ;-)

Mijn mama en zus waren blijven slapen de avond voordien. We zijn eerst nog gezellig iets gaan eten, met mijn papa en broer. Nadien thuis met een flesje cava nog een echte 'chickflick' gezien en om 23u een poging gedaan tot slapen...Toen ik goed en wel in slaap was gevallen, liep de wekker al af, want om 6u30 kwam mijn vriendin aka mijn visagiste, kapster én boeketjesmaakster al.

Terwijl zij aan mijn haar en make up bezig was, hebben mijn mama en zus alles versierd met ballonnen en vlagjes...Nadien werden ook zij onderhanden genomen en voor ik het goed en wel besefte, was de fotografe daar en werd ik in mijn kleed gehesen... En daar kwam hij dan aan, mijn toen nog verloofde. Ik had mezelf voorgenomen om niet te wenen, maar toen ik hem zag, kwamen de traantjes er toch aan. Hij zag er zo sjiek uit, in zijn pak.
De ouders, broers & zussen en getuigen kwamen ook binnengedruppeld en na een glaasje cava zijn we dan richting gemeentehuis vertrokken. Dat was daar rap beklonken en we waren toen al 'man en vrouw'.

Iedereen is toen naar de kerk vertrokken, mijn papa, de bruidskindjes en ik zijn iets later gekomen, zodat iedereen al binnen was toen wij er aankwamen. Muziek op, bruidskindjes vertrokken en ik aan mijn papa zijn arm richting mijn 'man'. Wat een super moment! En zoveel volk dat er was, had ik niet verwacht.
De dienst was heel leuk en losjes (dank u meneer pastoor), er mocht gelachen worden...Dus de tijd vloog voorbij. Na de dienst hebben we serieus wat afgekust, want zo veel volk hadden we echt niet verwacht...

Toen was het al tijd voor de receptie, we hadden geluk met het weer, dus we hebben heel de tijd buiten kunnen staan...Na de receptie zijn we ter plaatse blijven eten met de (groot)ouders, broers & zussen en getuigen... Een paar uurtjes van gezelligheid en intimiteit, was echt leuk.

Mijn vriendin is me nog even komen opmaken voor het avondfeest en vana dan ging de tijd echt zoooo snel. Maar wat een feest!!!!! Iedereen heeft zich echt goed geamuseerd, er was een broodjesbuffet voorzien en een super mooie/lekkere taart. Openingsdans was een heel leuk moment, boeketje weggooien, de tantes die een liedje hadden gemaakt, de vrienden die een dia-voorstelling op peil haden gezet...Kortom, 't was top!

Om 3u waren we echt kapot! (en ik die dacht dat dat een cliché was en dat ikw el tot 6u zou kunnen feesten, hihi). We zijn toen naar huis gereden in de hoop meteen in bed te duiken...Maar dat was buiten de 'vrienden' gerekend. Heel ons appartement was onder handen genomen... Alles lag vol isimo-bolletjes, ballonnen, en nepspinnen... Er waren overal linten gespannen, zodat we de limbo moesten doen om voort te kunnen gaan... De gang stond vol (en dan ook echt vol) met bekertjes gevuld met water... Er zat een konijn in de living en goudvissen in ons bad... Onze matras was weg... Dus ja, direct slapen zat er niet in ;-) En toen we ' morgens wakker werden, hoorden we getjilp... Bleek dat er 2 vinken in onze living aan het vliegen waren... Wacht maar, de volgende die trouwt zal er niet goed van zijn, want we hebben gisteren tot 16u gekuist en opgeruimd.

Het was voor ons echt een droomdag en ja het klopt, het gaat echt veel te snel!

Nog even wat positieve commentaar over:
Kelly Verhoeven: bruidsboeket, make up en haar
Leentje Schoofs: voor de foto's en de snelheid (you know what I mean, hihi)
The Mansion: voor de leuke receptie en het geweldige diner
De Kievit: mega mooie zaal die leuk versierd was, topbediening, broodjesbuffet dat dik in orde was...
Stefanie Condes: voor onze trouwringen
Kim Martens: voor het super toffe VW-busje

En dan hier al een sneakpreview van wat foto's van een vriendin. Die van Leentje volgen!

http://www.facebook.com/claessens.ragna#!/media/set/?set=a.10150291439502234.335023.558707233&type=1

Grtjs, Ellen

Ellen
17-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 20 | Gelezen: 2245


Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik19-9-2011 17:17:34

Hey Ellen,

Ik heb genoten van je verslag!! Een hele dikke proficiat gewenst en geniet maar uitgebreid van de wittebroodsweken en je roze wolk!! Misschien nog een leuke reis in het vooruitzicht? ENJOY! xxxx



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik19-9-2011 17:19:02

P.S. De fotolink kan ik jammer genoeg niet openen... xxxx



wendy
7-7-2012
 Meld misbruik19-9-2011 17:20:31

Hey ellen
Een dikke proficiat voor jullie alle twee
Geniet nog van jullie bruidsweken.
Verslagje was heel leuk . Fototjes werken niet jammer genoeg :(

Groetjes wendy




nancy
20-7-2012
 Meld misbruik19-9-2011 17:31:51

hey ellen dikke proficiat voor jullie beide
geniet ernog maar wa van
leuk verslagje
spijtig genoeg kon ik ook niet zoals enkel meiden hier de fotokes niet zien de link werkte niet spijtig
ik wens jullie het beste toe
grtz nanske



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik19-9-2011 17:34:04

Hey Ellen,

Na het lezen van je leuke verslag (vooral dat konijn vond ik wel goed gevonden van de vrienden!!!) was ik ook zeer benieuwd naar je pics...
Misschien je privacy instellingen voor dit album op FB even checken ;-).

Ik zal je topic even volgen, want ben toch benieuwd naar de fotokes!
In elk geval, een dikke proficiat en geniet nog van elkaar!!

groetjes



Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik19-9-2011 17:37:59

Foto's staan niet op mijn eigen FBpagina, maar zal ze er even opzetten...

En ja hoor, vertrekken overmorgen voor 3 weekjes naar Bali! Genieten dus ;-)



Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik19-9-2011 17:45:29

Ik denk dat deze link wel moet werken

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150451396318...

Foto's staan niet in volgorde (sorry)



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik19-9-2011 18:22:18

proficiat! geniet van alles samen! x



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik19-9-2011 18:56:25

Mooie bruid!! Je kleedje stond je super!
Mooi boeket ook!

groetjes



Sarah
11-8-2012
 Meld misbruik19-9-2011 19:15:44

Proficiat!

Jullie waren stralend! Fijne vakantie in Bali!

Groetjes



Caro
1-10-2011
 Meld misbruik19-9-2011 21:40:49

Mooi koppeltje! Je zag er echt prachtig uit! Leuk verslagje! Geniet er van en een fijne huwelijksreis! Veel geluk samen!
Groetjes
Caro

p.s.: bedankt voor jouw tips en reacties hier op het forum! Ik heb er veel aan gehad!



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik19-9-2011 21:41:36

Proficiat en veel geluk samen!
Geniet van jullie vakantie en vooral van elkaar!



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik20-9-2011 8:36:04

Zit er goed uit allemaal!!! Superleuk! Heel dikke proficiat en geniet nog van elkaar! Veel geluk samen!

Sharon



An
25-5-2012
 Meld misbruik20-9-2011 9:41:29

Proficiat!

Ik vind de bloemen (corsage, bruidsboeket, altaarstuk) echt prachtig! I gerbera's! :-)
Mag ik misschien weten waar je ze hebt laten maken?



Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik20-9-2011 11:49:12

Amai, jullie zagen er geweldig uit!! Kleedje staat je supergoed!!
Geniet van jullie huwelijksreis en dikke proficiat!!!

x



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik20-9-2011 11:54:25

Hey Ellen,


Allereerst een hele dikke proficiat met je huwelijk!
Prachtige foto's van een stralend koppel!
Geniet van jullie honeymoon en ik wens jullie nog een prachtige toekomst toe!

groetjes



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik20-9-2011 13:31:10

Hey,

Heel heel tof, echt leuke sfeer foto's!

Je sluiertje smaakte het echt af!

Heel veel geluk samen

groetjes Ellen



Charlotte
6-7-2012
 Meld misbruik20-9-2011 18:44:13

Hallo
Een dikke proficiat!! Mooie foto's zag er echt een leuke dag uit! Je haar was ook heel mooi, kzou ook zoiets willen! En inderdaad mooie bloemen!!

Een leuke huwelijksreis toegewenst!!

Groetjes



Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik10-10-2011 13:07:10

Bedankt allemaal! Net terug van een zalige huwelijksreis! Het was heerlijk... Jammer dat het voorbij is :-) An,een vriendin van mij is bloemiste bij Florenza (dochterzaak v V Gastel) en zij heeft voor alles qua bloemen gezorgd. Ik vond alles super geslaagd,al zeg ik het zelf. Als je wil geef ik je haar nummer?



An
25-5-2012
 Meld misbruik13-10-2011 9:12:46

Snel even gegoogeld en zie dat het in Ekeren is? Ik ben zelf van Beringen, Limburg, beetje ver dus. Heb je misschien wat meer gedetailleerde foto's van jullie bloemstukjes? Dan stap ik er mee naar de plaatselijke bloemist.

Leuke huwelijksreis gehad? Wij dachten eerst ook aan Bali. Helaas kunnen we enkel op reis tijdens het bouwverlof en dan is het daar het regenseizoen. (en dat willen we nu net missen... :-D)

Groetjes, An
anverboven@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...