Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

receptie

  28-6-2006 17:01:33
Hey iedereen,

zou iemand mij kunnen helpen. We zouden onze receptie zelf doen maar weten nog altijd niet wat we precies gaan doen. Heeft iemand een idee?

groetjes
Lies

lies
12-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 937


Sofie
19-8-2006
 Meld misbruik29-6-2006 8:22:24

Hey,

Wij gaan onze receptie ook zelf doen. We hebben aan een koppel gevraagd dat wij goed kennen om alles te organiseren.
Zij zorgen voor mensen die opdienen en mensen die alles klaar maken.
Wij zeggen dan tegen hun hoe en wat wij willen en ook hoeveel we willen uitgeven en zij houden zich daaraan.
Zo hebben we allerlei warme frituur hapjes, toastjes met allerlei slaatjes en op de tafels gaan we groentjes leggen met een dipsausje, chips, nootjes en voor de kindjes wat snoepjes.
Als drank nemen we fruitsap, appelsap en 2 soorten schuimwijn.
De zaal gaan we de dag op voorhand zelf versieren en de dag zelf gaan die mensen vroeger door uit de kerkdienst voor alles klaar te maken.

Hopelijk ben je hier iets mee, nog andere suggesties zijn altijd welkom.

Groetjes Sofie,
19/08/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...