Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur - dessertenbuffet - heel goeie ervaring!

  19-9-2011 12:36:47
Hallo!

Wij hebben vorige zaterdag ons trouwfeest gegeven en zijn nog altijd aan het nagenieten :) We waren al getrouwd in juli en hebben toen voor de dichte familie en getuigen een weekend georganiseerd, in de Voerstreek. Dat was heel intens. Voorbije zaterdag gaven we dan een dansfeest voor de grote familie, vrienden en collega's. We zijn heel blij dat we ons huwelijk in twee keer hebben gevierd, maar het was wel een heel intensieve periode. Gelukkig vertrekken we woensdag op huwelijksreis, kijken er naar uit! Ik wou ook even meegeven dat we een heel positieve ervaring hebben met Traiteur De Verleiding uit Opwijk (www.traiteurdeverleiding.be). Zij hebben ons dessertenbuffet verzorgd, het was heerlijk en zag er prachtig uit! Er werd heel veel aandacht gegeven aan details, heel mooi gepresenteerd, heel fijn en meer dan genoeg! Er waren meer dan 40 verschillende soorten dessertjes. We hebben heel veel complimenten gekregen van de gasten en zijn daar heel blij om. De traiteur heeft foto's getrokken van het buffet, als je wil kan je ze bij hem opvragen. We waren ook heel positief over de samenwerking, het zijn heel correcte, vriendelijke mensen.

Groetjes
Sofie

Sofie
16-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1359


evy
1-6-2011
 Meld misbruik21-11-2011 23:58:18

Hallo, ik wou ns vragen hoe jullie dat weekend hadden ingedeeld: planning die dagen?, eten?, activiteiten? Met vriendelijke groet , evt meert


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...