Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek HELP

  28-6-2006 14:33:53
ik weet, de vraag is al 1000x gesteld, maar ik vind het nergens op het forum terug, ik trouw op 8 juli en weet niet welke tekst in ons gastenboek te zetten. Kan iemand mij helpen want nu begint het echt te dringen. Ik denk dat ik het gewoon niet terug vind omdat ik veel te zenuwachtig aan het worden ben

groetjes Kathy
nog 10 dagen te gaan

Kathy
8-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 901


Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik28-6-2006 15:17:48

hey,

ik ga op een grappige leeswijze erin zetten hoe we elkaar hebben leren kennen, en ik ga er ook een uitnodiging inhangen;

Groetjes Veerle
23/09/06



Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik28-6-2006 16:10:28

niet stressen.. hou gewoon wat ruimte over en schrijf je eigen tekstje er later in, dan kan je er rustig eens over nadenken.
Wij hebben gastenkaartjes, daar schrijft iedereen iets op en nadien plakken we de kaartjes in een album met een foto van de gast erbij. Dan gaan we ook pas zelf een tekstje schrijven aan de hand van de kaartjes.

cindy en jurgen
08/07/06



Karolien
3-6-2006
 Meld misbruik28-6-2006 16:53:15

Ik had een aantal idee'tjes van anderen samengevoegd, dit was het resultaat:

Een kleine zin, een groot verhaal,
in je eigen woorden, je eigen taal.
Al wat je kwijt wil,
schrijf het maar neer.
We zullen nog vaak terugkijken,
zo leuk was het toch weer!!

Bedankt voor alle attenties en fijne wensen,
jullie zijn stuk voor stuk LIEVE MENSEN!!

groetjes,
Karolien
03/06/2006



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...