Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafels namen geven

  4-6-2004 13:07:33
wij zouden graag onze tafels een naam geven (ipv tafel 1, tafel 2,...) en hadden gedacht aan namen van schilders. We zouden dan hun beroemdste schilderij in het midden van de tafel zetten. Wie heeft er nog namen gegeven aan de tafels? Welk thema hebben jullie gekozen?

groetjes,
Katja

katja
14-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1181


zonneke

 Meld misbruik4-6-2004 13:55:06

Hi Katja,

je kunt er vanalles voor gebruiken, ik geef je hier een paar ideetjes

- namen van bekende wijnen
- namen van bieren
- ivm jullie hobby of beroep
- namen van bloemen en die bloemen op tafel zetten
- plaatsnamen van waar jullie op huwelijksreis gaan
- jullie lievelingsfilms
- jullie lievelingssongs
- jullie lievelingsacteurs
- namen van bekende koppels

dit zijn de zaken die zo in mij opkomen...

groetjes,



katrien

 Meld misbruik7-6-2004 7:33:19

Hai Katja,

Wij trouwen volgende zaterdag 12 juni. Wij nemen als tafelnamen steden uit Toscane en Umbrië (we gaan naar daar op huwelijksreis). Bij het binnenkomen krijgen de genodigden een kaartje met de landkaart van Italie op en in het groot een stad. Op de tafel staat dan dezelfde kaart in het groot (heel leuk gedaan door onze drukker). Vind het nu al spannend, ben benieuwd voor zaterdag!

Greetz,

Katrien



Nele
4-9-2004
 Meld misbruik7-6-2004 14:46:29

Hey Katja,
wij zouden ook graag onze tafels namen geen, maar zo simpel is het natuurlijk niet om genoeg namen te hebben!!!
Wij denken er aan om onze huisdieren en zo als tafelnaam te geven, maar de vraag is of we namen genoeg gaan hebben. We hebben namelijk niet zo veel beestjes waar we uit kunnen kiezen.
We zien wel verder, we hebben weln nog wat tijd.

ANders is het ook altijd een leuk idee om de tafels te noemen naar romantische liedjes of liedjes die bij die tafel passen (Vb voor de tafel van de vrienden een speciaal liedeje...). En dan vragen aan de DJ of dat hij iedere keer een ffragmentje van dat liedje draait als die mensen mogen gaan zitten.

Groetjes,
Nele



Theo

 Meld misbruik11-6-2004 15:47:00

Probeer eens met iedere tafel een naam te geven van een 'James Bond' film.Op het internet vindt je gemakkelijk copies van de filmaffiches,die je dan uitprint en in het midden van de tafel kunt plaatsen.
www.videomanie.be
groetjes



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik22-6-2004 7:42:10

wij nemen alle voornamen van onze paarden.. We zitten in een ruitervereninging en veel staat dus ook in het teken van de paarden die dag... Groetjes,
Emmely


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...