Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

snoepjes

  28-6-2006 11:26:41
Ik ben op zoek naar een originele manier om de kindjes na de mis snoepjes te geven; een leuke verpakking. Geven jullie er nog een klein speelgoedje bij? Ik dat aan een enkele kleurpotloodjes of zo.

elke
15-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 793


Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik28-6-2006 12:15:56

Wij hadden een stoffen zakje met snoepjes in en een potlood met zo'n grappig bijtje op dat zo leuk beweegt. Alles gekocht bij Ava.

Groetjes,

Sylvie
11/03/06



Karine
16-9-2006
 Meld misbruik28-6-2006 14:01:25

Hey Elke,

Wij hebben voor de meisjes een zingende bloem en gaan daaraan smarties in een doosje vastmaken met een raffa touwtje.

De jongens krijgen een bellenblaas met ook smarties aan vastgemaakt.

Groetjes Karine
* 16-09-2006 *



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik28-6-2006 19:50:59

Hoi,

Eerst ging ik bellenblazers aan de kindjes geven met een snoepje aan maar nu hoor ik links en rechts dat die bellenblazers vlekken kunnen maken op de kostuums. Ik neem liever het zekere voor het onzekere want er zitten 3 huurkostuums bij!Ik neem nu een potlood met een grappig Girafke aan het uiteinde die ook beweegt. Wij hebben dit ook bij AVA gehaald. De snoepjes verpakken we gewoon in een cellofaanzakje met een lintje aan!

Debra
11/08/06



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik29-6-2006 9:58:08

Hey

Wij wonen aan de kust en willen dus iets dat daar naar verwijst. Vandaar dat ik zo'n vormpjes voor op het strand heb gekocht en dat vul ik met snoepjes. In de Hema verkopen ze van die vormpjes voor 1,10 € voor 4 stuks!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Katrien
11-8-2006
 Meld misbruik1-7-2006 8:07:03

Wij hebben bellenblazers en daaraan en zakje met gepofte rijst in. Die rijst ben ik gaan helen in doopsuikerwinkel. En dan geef ik ook nog een ballon.
Omdat de de meeste kindjes nog klein zijn (ik ben onthalmoeder) heb ik dan ook nog een houten rammelaar met rijst aan voor de allerkleinsten.

Groetjes
Katrien
11/08/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...