Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op zoek naar instrumentaal nummer...

  17-9-2011 17:50:39
Hoi trouwertjes!

Om een leuk filmpje te maken met onze trouwfoto's ben ik op zoek naar een specifiek instrumentaal nummer. Het is een nummer dat ook vaak gebruikt wordt door fotografen denk ik, want ik kwam het al vaak tegen bij het bekijken van trailers of filmpjes met foto's van sommige koppeltjes hun dag. Ik weet totaal niet hoe ik moet uitleggen wat ik bedoel, dus ik hoop dat er bij een aantal van jullie toch een belletje gaat rinkelen!

Alvast bedankt voor het meedenken!

Liefs,
Esther

Esther
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1570


Jessica

 Meld misbruik17-9-2011 17:57:59

Je moet eens luisteren naar River Flows in You van Yiruma, heel mooi :-) Hebben wij in de kerk gebruikt om het register te ondertekenen.

En instrumentaal is ook van de film Stardust 'Tristan & Yvaine' een heel mooi nummer (dat was mijn intredelied) :D
Het is waarschijnlijk niet het nummer waarnaar je op zoek bent, maar hopelijk kunnen ze ook jou bekoren ...
Groetjes
Jessica



Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik17-9-2011 19:44:55

Toch niet één van deze twee?

Buon Giorno Principessa – Nicola Piovani

Concerning Hobbits – Howard Shore

Sandra




Esther
3-9-2011
 Meld misbruik17-9-2011 20:33:48

@Jessica: Die songs zijn ook super mooi zeg!!! Die ga ik er ook ergens in verwerken!

@ Sandra: Ja, die Buon giorno Principessa is het!!! Whiiiiiiiiiiii! Bedankt hé!!!

Liefs
Esther



Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik18-9-2011 12:39:26

Heeeeeel graag gedaan, Esther!! ;-)
Ik vermoedde al dat het dit ging zijn, aangezien je zei dat het veel gebruikt wordt in slideshows. Ben dit ook al veel tegengekomen, vandaar. Maar dan nog, 't was ne gok he.
Anyway, have fun with it!!!

Grts,
San


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...