Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelschikking

28-6-2006 9:27:06

Hallo bruidjes,

de tafelschikking baart me echt zorgen. De feestzaal heeft ons doorgegeven hoeveen tafels ze maximaal kunnen zetten en hoeveel personen aan elke tafel kunnen ziten. Ik ben nu zo ruw al een planning aan het maken en dat ziet er niet goed uit...
Alé er zijn een 6 tal tafels waar ik zeker van en die eigenlijk niet meer kunnen wijzigen maar dan voor de overige 2 zit ik echt met een mengelmoes van mensen, allemaal mensen van wie ik niet goed weet waar ik ze best zou plaatsen...ouderen en jongeren bij elkaar, ook mensen die elkaar helemaal niet kennen,....

Kunnen we dat maken om die toch aan 1 tafel te zetten....?

Zijn er nog mensen die hiermee een probleem hebben en hoe lossen jullie dat dan op?

En dan nog iets, zetten jullie naamkaartjes aan de tafels of mogen de mensen zelf kiezen waar ze gaan zitten?

groetjes
Ann-Sophie
09.09.06

Ann-Sophie
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 395

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik28-6-2006 9:30:27

Hey,

Ik zou die gewoon allemaal samen plaatsen. Het is niet zo leuk in het begin, maar dat komt heus wel goed. Per slot van rekening is het feest en zijn de mensen goedgezind en staan ze meer open om nieuwe mensen te leren kennen. Zo heb ik het tenminste ervaren...

Behalve aan de eretafel gaan we de mensen zelf hun plaatsen laten kiezen. Anders beginnen ze toch te schuiven met de kaartjes als ze het niet leuk vinden...

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...