Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

JEEEEJ!! Kleedje is gekozen!! :-)

16-9-2011 22:07:04
Beste bruidjes en bruidegommen

JEEEEEEEEJ!!! Even m'n vreugde met jullie delen :-)

Mijn kleedje is gekozen!!! Bij Maxim's couture in Aarschot!! Héél vriendelijke mensen en van de collecties die ze verkopen hebben ze echt de meeste en mooiste kleedjes hangen. Ze laten je echt vrij in wat je wil en wat niet en je mag op je gemakje nog eens nadenken. Zalig! Echt een aanrader :-) Ook de accessoires laten ze je volledig vrij in wat je wel en niet wil en ze halen echt veel bij. Niets is te veel...

Het is een kleedje geworden van Pronovias. Ik heb nog getwijfeld tussen een Marylise en een Pronovias maar m'n tante en m'n beste vriendin vonden allebei de Pronovias het mooiste en het beste bij me passen (ik zag het direct op hun gezicht). Nu op naar de schoenen en de lingerie want in februari komt het kleedje daar binnen! :-)

Whoop whoop!!!

Fijn weekend

Een zéér gelukkig bruidje to be :-)

Katrien
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 676

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik16-9-2011 22:30:06

Hey Katrien,

Super hé!
Ik heb ondertussen ook mijn kleedje gekozen en het is ééntje van Marylise geworden. Ik ben ook bij Maxim's gaan passen, maar heb uiteindelijk mijn kleedje bij het Bruidshuis gekocht. In februari heb ik eerste pas.
Schoenen heb ik gekocht bij Gabrielli.
Voor mijn lingerie moet ik nog zien.
Geniet nog maar goed na want is een supergevoel!

Groetjes & fijn weekend!
Sonja

ps mooie datum trouwens :)

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik17-9-2011 19:15:26

Hey,

Ikzelf heb ook een jurk van pronovias.... prachtige jurken hé.

Veel groetjes Ellen

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik18-9-2011 10:00:59

Ja heel mooi :-) Het was thans een moeilijke keuze... De Marylise was zo eenvoudig en stijlvol maar de Pronovias was echt het prinsessenkleed hé :-) En ik zag het vooral aan m'n tante en beste vriendin hun gezicht... Ze vonden allebei de Pronovias het beste bij me passen.

Groetjes
Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...