Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze trouwdag was één groot feest !!!

  28-6-2006 8:53:25
Hoi bruidjes,

Op de teller staat ondertussen dat ik al 11 dagen gehuwd ben ! Het heeft dus wel even geduurd voor ik mijn verslagje hier kon neertikken. Op 17 juni was het dan eindelijk zover, de grote dag waar we al zolang naar uitkeken. De avond ervoor was mijn beste vriendin en getuige bij me komen slapen. Mijn kleed hing mooi in de gang te wachten maar toch, ik zag een valse plooi net aan de sleep. Dus ik dacht: dat stoom ik van ver effe op ... wrong thinking !!!! Net op dàt moment kwam er kalk mee uit mijn strijkijzer :( (nooit eerder gebeurd natuurlijk). Resultaat: een kleine vlek (doorzichtig maar op zo'n ogenblik zie je spoken, geloof me). Mijn vriendin verzekerde me dat je er niks van zag en effectief, 's anderendaags was het zo goed als verdwenen. 's Morgens dus met een stràlende zon opgestaan, eerst samen gezellig koffie gedronken en dan een ontspannen douche genomen. Op dat ogenblik kwam de visagiste al toe (Ingrid van Il Viso, ze heeft me doen stràlen als een prinses)en een uurtje nadien de kapper. Ik dacht op voorhand nooit op tijd klaar te zijn maar uiteindelijk was ik zelfs een halfuurtje te vroeg klaar ;). Ik hoorde ondertussen de familie toekomen en da's best wel spannend hoor. Je weet uiteindelijk nooit hoe ze reageren als je de trap afkomt ! De fotograaf zat in de file dus is mijn 'man' effe aan de deur moeten blijven staan en ik op de trap. Stressmoment, dat weet ik nog ! En dan de ontlading, de traantjes, het pràchtige bruidsboeket maar bovenal: de man voor wie je het allemaal doet. Hij was zó knap die dag !!!!

We kregen de kans om nog een koffietje te drinken en een koffiekoek te eten (die mama me heeft opgevoerd om (nog meer) vlekken op mijn kleed te vermijden ;). Dan vertrokken naar het stadhuis, doorgereden naar het park in de buurt voor wat familiefoto's en om 12u30 dan opnieuw in de ceremoniewagens gestapt richting kerk. Dit zou ONS moment worden. Het was zó super om al je vrienden, familieleden en kennissen te zien popelen tot je uit die wagen gestapt komt. De misvierin zelf was een aaneenschakeling van emotionele momenten. Ik had geprobeerd de teksten zoveel mogelijk te personaliseren om het zeker leuk te maken voor iedereen. Uiteraard met de nodige tranen tot gevolg. De laatste 2 zinnen van mijn huwelijksgelofte heb ik niet uitgesproken maar uitgepiept ;). Vandaar zijn we dan doorgereden voor de fotosessie en dan naar de feestzaal voor de 1e receptie. We hadden stràlend weer, zo goed zelfs dat we onder een parasol moesten gaan staan. Zoals voorzien om 19u dan aan tafel gegaan met wàt een entrée: de feestzaal zag wit van de servietten. Dames: dit was kicken !!! En dan een pràchtig moment voor ons tweetjes: mijn papa die zijn speech voorlas. Het werd geen bloemlezing over mezelf (waar ik een beetje schrik voor had) maar wel over elk van ons beiden. Mijn papa heeft mijn echtgenoot dan ook laten voelen dat hij voor 200% welkom is bij hen en het doet altijd deugd dat te horen ! We hebben dan doorgefeest tot een uur of 5 's morgens en toen was mijn kaars echt wel uit. De chauffeur van dienst heeft ons dan bij een prachtige zonsopgang richting Grobbendonk gevoerd (www.relaxweekend.be ) waar we op zondag een héérlijke verwendag hebben mogen beleven. Veerle en Wim hebben een uniek concept bedacht en doen dat met hart en ziel. Het is echt een aanrader !!!!

Maandag zijn we dan op '1e huwelijksreis' vertrokken met ons dochtertje en dat heeft echt wel deugd gedaan. De échte honeymoon is pas eind september, nog effe geduld dus.

Dames, ik denk dat het een lang verhaal geworden is maar het was echt wel één groot feest. We hebben genoten van het allereerste moment en geprobeerd de mindere kantjes niet te zien (zoals o.a. het zure gezicht van mijn schoonmoeder, mompelend commentaar van schoonfamilie of leden van de suite die zich absoluut tegen de gevraagde dresscode hadden gekant).

Ik kan zoals de meeste getrouwde vrouwen maar één raad geven: GENIET, GENIET EN GENIET !!!!

Vele groetjes van een gelukkig getrouwde vrouw !

I.

I.
17-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 905


Astrid
8-9-2007
 Meld misbruik28-6-2006 9:24:21

Waauw, ik krijg er zelf al kippevel van! Meer kan je niet verlangen van je trouwdag! Dikke proficiat en bedankt voor het aanstekelijke verslag!

Astrid
08.09.2007



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik28-6-2006 9:37:09

Amaai ja, al mijn haar staat recht! Het klinkt als een sprookje.

Geniet maar van de wittebroodsweken en dat jullie bootje in de juiste richting mag varen...

Lieve



Evy
22-7-2006
 Meld misbruik28-6-2006 9:54:08

Inderdaad, 1 woord kan ik maar zeggen... KIPPEVEL!!

Klinkt fantastisch, hopelijk verlop alles bij ons ook zo.

Nog 24 daagjes...

Evy 22-07-2006



lies
12-8-2006
 Meld misbruik28-6-2006 10:38:09

klinkt echt zaaalig ! Tof dat het allemaal zo goed is gegaan en vooral dat het plezant was :)
Hopelijk is het bij ons ook zo...

groetjes
Lies
12-08-06



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik28-6-2006 13:42:00

Amai, ik zit hier met tranen in mijn ogen!!!

Geniet nog van de wittebroodsweken en van je tweede honeymoon in september! En uiteraard nog nen hele dikke proficiat!

Groetjes

Vicky
09.09.06



peggy
13-10-2006
 Meld misbruik28-6-2006 17:21:29

een dikke proficiat ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik het las.
Geniet nog maar verder

groetjes
peggy 13.10.2006



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik28-6-2006 17:26:29

Een dikke proficiat, ik krijg kippenvel van je tekst. Ik trouw maar in september 2007 dus das ook nog ff aftellen.

Veel succes in de toekomst !!

Sarah



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik28-6-2006 18:06:32

PROFICIAT!!

Ik moest ook ff een traantje weg pinken.. heel mooi en ontroerend verslag, danku voor 't met ons te delen.

Ik wens je nog een superhuwelijk toe!

Wendy
05/08/06



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik28-6-2006 19:43:36

Hoikes,

Allereerst een dikke proficiat! Ik kreeg kippevel toen ik je verhaal las. Ik kijk zo uit naar onze dag en hopelijk mag ik ook zo'n mooi verslagje neertikken binnen anderhalve maand! Geniet verder nog van de wittebroodsweken en natuurlijk van elkaar!

Debra
11/08/06



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik29-6-2006 13:22:35

Waw Isabelle,

Je zàg er niet alleen stralend uit, 't was ook je gevoel vanbinnen hé!!!

Ik vond je super knap, maar dat heb ik al gezegd.

Echt bedankt voor het mooie verslag.

Nog 373 dagen te gaan en dan kan ik hier eindelijk ook ons verslag neerschrijven... Goh, wat lijkt dat nog lang!

Tot mails!
Fieke
7/07/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...