Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eindelijk mijn verslagje :)

  16-9-2011 15:40:02
jaja, 2 maanden geleden zijn wij getrouwd! Ik vind het dan ook wel eens tijd dat ik hier een kort verslagje over onze grote dag neerpen.

De avond ervoor nog heel veel werk gehad om dingen af te werken. Normaal kwamen er enkele vriendinnen helpen, maar die hadden op het laatste moment afgebeld. Dus bleef ik samen met mijn beste vriendin over. Gelukkig zijn de schoonouders ook nog even komen helpen. loper afmeten, oprit grasvrij maken (komen ze normaal van het stad doen, maar ze waren net niet aan onze oprit gekomen :(), garage versieren, alles klaarzetten, ballonnen opblazen,... en dan zorgen dat de bruidsmeisjes de dag zelf zelfstandig aan de slag konden.

Om middernacht gaan slapen en om 6uur zelf wakker geworden. nog even blijven liggen en dromerig naar mijn kleed gekeken om dan uit bed te springen en mijn logee (en beste vriendin) uit bed te gaan sleuren... "IK GA VANDAAG TROUWEN" riep ik uit en ik huppelde terug naar boven om de koffiekoekjes voor de gasten te gaan bakken.
Nog snel een douche (zonder haar nat te maken) en om 7 uur kwam een vriendin mijn make-up doen en stonden mijn ouders er ook meteen om nog wat te helpen. Super gewoon!
Om 20 na 7 halfgeschminkt met paps naar de kapper gereden om mijn haar half te laten opsteken. En dan terug haasten naar huis om me om 8 uur nog te laten afwerken.
Kleedje aan, fotograaf en videograaf instructies geven en dan wachten. en ja zenne. Meneer was te laat :)
Ik moet daar wel bijzeggen dat hij bij zijn ouders bleef slapen. Wij wonen nummer 94 en zij nummer 71 dus 't is nu niet dat hij in de file zat :) maar 5 minuutjes later ging de bel.

Met een klein hartje naar beneden gegaan (niet evident met een kleed als het mijne als je trap een draaitrap is) en daar stond mijn ventje sé. Hij was echt superknap! en zo schattig met de traantjes in de ogen :). Daar komt dan nog eens bij dat hij hét perfecte bruidsboeket voor me bij had!
Op de oprit stonden alle mensen verzameld van de suite en hebben we nog wat gedronken en gegeten terwijl we op de limo's wachtten.
Een voor een op de foto en dan met de limo's naar het gemeentehuis. Daar heeft de schepen echt een superceremonie voor ons gehouden en we hadden niets dan positieve commentaren! Nog enkele foto's en dan onderweg naar de kerk.

Alles liep gewoon perfect. Na de dienst zijn we nog foto's gaan nemen en daarna naar de zaal waar enkele broodjes op ons wachtten. Snel een hapje en dan de receptie! Gelukkig hadden we ervoor gekozen om ze toch binnen te houden want er begonnen al enkele druppels te vallen. En dat zou alleen maar erger worden en niet meer stoppen tot 's morgens vroeg, zoals we zouden merken.
Enkele verre kennissen verwelkomd met superheerlijke hapjes, cava en fruitsap à volonté (wat sommige mensen ter harte namen) en dan vlug wat gaan opfrissen om de gasten van het avondmaal te verwelkomen.
Ook het eten was keilekker en alle mensen waren enthousiast over de opdrachten enzo die we hadden voorzien. En leuke herinneringen voor ons natuurlijk :).
Na het eten natuurlijk nog wat mensen voor het feest en dan kon het losbarsten he!
Gewoon een superdag en superavond gehad!

Wat ik wel raar vond: ik ben heel emotioneel maar heb die dag geen traan gelaten. Heb er wel enorm van genoten en eigenlijk zonder zenuwen :).


Enkele adresjes waar we enorm tevreden over waren:
- Zaal: Domein Martinus te Zoersel
- Fotograaf: Steven Goovaerts via Enoa
- Kostuum: Lenders
- Videograaf: www.Jdes.be Jarne D'Haene

En natuurlijk enkele sfeerbeelden:
- Trailer: http://vimeo.com/27829171
- Samenvatting: http://vimeo.com/28355538
- Foto's: http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=F072CC90631B0B0B (fotograaf)
- Foto's: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150378761044046.442208.512224045&type=1 (Eigen)






Groetjes,

Sarah

Sarah
16-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2393


Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik16-9-2011 15:52:12

he bruidje, ik heb echt genoten van je verslagje/sfeerbeelden/foto's - zelfs een traantje weggepinkt :-). Proficiat he !



Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik16-9-2011 16:14:47

Oh Sarah, naar dit verslagje heb ik zo hard uitgekeken!

En mannekes wat was jullie dag mooi! Kheb echt tranen met tuiten geweend tijdens je filmpjes! ZO ongelooflijk mooi!!! Zo spontaan, vrolijk, oprecht, ... echt mooi om te zien! En echt elk detail klopte (je kleed, de versiering aan de trap, de witte loper, ... )!

En telkens wanneer Domein Martinus in beeld kwam, begonnen de vlindertjes in mijn buik helemaal te fladderen! Ik kijk echt zo hard uit naar onze dag! Jullie feest zag er echt geweldig uit!

Ik hoop dat onze dag ook zo mooi mag worden als die van jullie! Echt geweldig mooi!

Geniet van het getrouwde leven! En nog eens een dikke dikke proficiat!

Ik ga je foto's en filmpjes nog heeeel vaak bekijken denk ik tot het onze dag is !

Lieve groetjes

Chantal



nancy
20-7-2012
 Meld misbruik16-9-2011 16:35:33

proficiat sarah,
ik heb net jullie fotokes gezien jullie zagen er prachtig uit jullie straalde echt wel die dag
en je had een heel mooie jurk aan
mooie trouwringen ook trouwens
ik wens jullie nog heel veel geluk toe samen
en geniet ernog maar van
grtz nanske



Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik16-9-2011 16:40:12

Proficiat en veel geluk samen!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-9-2011 16:41:09

Hey Sarah,

Super leuke foto's!
Heel mooie trouwjurk...je was echt een mooie bruid!
Geniet van het leven als man en vrouw! Veel geluk!

groetjes



marinka
7-7-2012
 Meld misbruik16-9-2011 17:55:54

hele mooie foto's! zag er ene plezante bende uit.
ben blij dat je content bent van jarne want wij hebben hem ook voor onze trouw.de trailer zag er tof uit. een hele dikke proficiat!



Els
4-8-2012
 Meld misbruik16-9-2011 19:06:31

Hey Sarah,

Wij hebben elkaar ontmoet op het trouwfeest van Jan en Anneleen.
Je zag er prachtig uit en je man natuurlijk ook.
Ik kijk al uit naar ons feest in Domein Martinus. Het zag er allemaal perfect uit.

Groetjes,
Els en Kris



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik16-9-2011 22:09:36

Hey Sarah,
Dikke proficiat!
Jullie straalden, zo te zien hebben jullie er echt van genoten.
Veel geluk samen en geniet nog maar goed na.




Astrid
30-6-2012
 Meld misbruik17-9-2011 0:23:34

Jullie zagen er supergelukkig uit! Echt vrolijke foto's!!
Proficiat!




Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik19-9-2011 16:25:11

Hey Sarah,

Een heel dikke proficiat gewenst. Het filmpje moet ik thuis bekijken (kan niet op het werk)! In ieder geval supermooie foto's.
Geniet nog enorm van elkaar...

Zo spijtig dat het nu allemaal voorbij is hé :)!

Doei



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik19-9-2011 17:55:49

wauw! als ik zulke foto's zie kan ik niet anders dan over mijn eigen dag beginnen te dromen! proficiat!



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik5-12-2011 7:55:27

Hey Sarah, Ondertussejullie filmpje al meerdere malen gezien en tegen gekomen! Wij zijn namelijk op zoek naar betaalbare videograaf maar die toch mooie en niet teklassieke films maakt! Buiten het feit dat je een prachtige bruid was, wil ik nog zeggen: waren jullie tevreden over de samenwerking en de uiteindelijke lange versie van de film? Alvast bedankt! X



Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik5-12-2011 18:32:56

wij waren zeer tevreden :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info