Terug naar overzicht
HeyWij hebben een aantal cadeaux voor de ouders. Tijdens de misviering lezen we de tekst over de boom en de fluitist. En dan geven wee een boompje cadeaux. Liefst een appelboom omdat mijn mama dat altijd al graag wou, maar dit weekend zijn we ne keer gaan informeren bij het plantencentrum en die appelbomen zijn al redelijk groot hoor. Dus een olijfboom is misschien makkelijker, maar men zei dat er in augustus nog heel veel binnenkomt dus dan gaan we nog ne keer kijken.Tijdens het avondfeest tussen hoofdgerecht en dessert geven we dan nog een weekendje cadeaux aan mijn ouders.Ze krijgen ook een foto van ons, maar dan na de trouw, ze mogen hem dan ook zelf uitkiezen en het formaat kiezen enzo.GroetjesVicky09.09.06
wij hebben tegen de avond een foto laten afdrukken van de dag zelf en deze ingekaderd op het avondfeest (voor de dat rest van de gasten voor het dansfeest kwamen) afgegeven aan onze ouders; samen met voorlezing van het kleine tekstke dat er op stond. Mieke13/05/06
Hey,wij lezen tijdens de cermonie ook een tekst voor om onze ouders te bedanken. We wilden ook graag een grote fotokader geven van de dag zelf, maar onze ouders zijn daar niet zo voor, dus gaan we nadien een soort fotodoosje maken met daarin een tiental foto's. Dat kan jammer genoeg niet op de dag zelf...Groetjes,Lieve
Hoi JudithWij hebben de ouders eerst tijdens de misviering bedankt door de tekst 'Kinderen zijn net vliegers'. En tijdens onze speech voor het diner hebben we ze nog effe in de bloemetjes gezet en hebben ze elk een prachtige geschenkmand van bij Oil & Vinegar gekregen. Ze waren er héél blij mee en 't is eens wat anders als bloemen hé ?Groetjes,I.
Hoi, wij geven een bon van weekenddeck.com.Beste I, kan ik de tekst van kinderen zijn net vliegers eens krijgen? Lijkt me wel mooi verhaal!Alvast bedankt!
Hoi Sarah,Dit is hem:Kinderen zijn net vliegers.Je probeert jaren om ze van de grond te krijgen.Je rent met ze, tot je buiten adem bent.Zij storten neer, of ze smakken tegen het dak.Je pakt ze terug op, lijmt ze en verstevigt ze hier en daar nog wat.Da's nou net het delicate van de zaak,Gebruik je te veel touw en hout, dan zullen ze nooit lang in de lucht blijven.Toch moet het skelet van de vlieger stevig genoeg zijn om de harde klappen op te vangen.Zijn ze dan eindelijk in de lucht,dan hebben ze steeds meer vliegtouw nodig...Maarbij elke draai van de klos voel je verdriet waar je eigenlijk ook blij van wordt.De vlieger raakt steeds verder wegen je weet dat het niet lang meer duurtof dat prachtige ding zal de lijn die jullie verbindt,doorsnijden en vliegen zoals het hoort te vliegen.Vrij en op zichzelf, vertrouwend op de wind.Dan weet je dat je een meesterwerk hebt gemaakt.Onze ouders vonden het pràchtig !Groetjes,I.
Beste I.Het is inderdaad een hele mooie tekst. Bedankt hiervoor!Judith