Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dansen in Antwerpen (vanavond!)

  16-9-2011 7:44:01
hey allemaal!

Ik heb een heel dringend vraagje - vanavond is het de vrijgezellen van een vriendin (haar broers zijn haar getuigen, maar die gingen niets voor haar organiseren. Ik zei dat ik wel wat wou helpen en heb uiteindelijk (zoals dat dan gaat) alles gedaan, maar aangezien ik zelf 2 weken geleden getrouwd ben had ik daar echt geen tijd voor eigenlijk),

We gaan een kookworkshop doen (tot een uur of half elf) en zouden daarna 't stad in trekken, maar ik weet totaal niet naar waar! Haar verloofde stelde de vuile was voor, maar die is blijkbaar verzegeld. En de 9 vaten is geen danscafe meer. Kent er iemand nog een leuk cafe met veel sfeer of een danscafe om naartoe te gaan?

Of andere voorstellen?

Merci!

Sarah
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1013


Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik16-9-2011 8:11:13

Cafe local is de ideale plaats voor een vrijgezellenfeest. Maar dat is natuurlijk geen gewoon cafe. Veel plezier!



Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik16-9-2011 9:26:00

De Vuile Was verzegeld? Oei, hoe komt het?



Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik16-9-2011 9:29:07

Je hebt nog de Bonaparte, maar dat is een karaokebar. Je kunt er wel dansen/iets drinken zonder te zingen natuurlijk.



Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik16-9-2011 9:30:26

Je hebt ook nog 'de Kids', aan de Grote Markt. Je kunt er iets drinken aan schappelijke prijzen en in het weekend zijn er 's avonds optredens (rock, blues etc.).



Yves

 Meld misbruik16-9-2011 9:37:32

Beste,

Café Local is inderdaad heel leuk maar op vrijdagavond is het gesloten.
Check gerust agenda op de site.

Vriendelijke groeten,
Yves



Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik16-9-2011 10:18:35

Cuba Bella
Marmite of Mistral
Park Avenue (ook karaoke maar meer gewone muziek dan dat de mensen zingen)
Café au Lait is op vrijdagook wel heel leuk! Goede muziek én lekkere coctails



inge
12-5-2012
 Meld misbruik16-9-2011 15:29:11

de kaai / hangar aan de studio's van ATV is altijd wel sfeer.
in de maritime of la suite gaan jullie als vrijgezellenfeest niet echt uit de bol kunnen gaan.
en anders de volmolen (in lier)daar zijn wij over enkele weken binnen gevallen met een vriendin haar vrijgezellen feestje en ik moet zeggen het was reuze leuk. ik ben normaal ni zo voor de volmolen maar alles viel goed mee, de muziek het volk de sfeer echt een aanrader om is goe zot te doen zonder afdwalende blikken ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...