Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een echt doemscenario 2dagen voor de trouw,was er even niet goed van

  15-9-2011 22:30:38
Ik kreeg vandaag een doemscenario vanuit de zaal zo vlak voor de trouw,mijn ergste nachtmerrie kwam uit.
ik was onderbaan vanuit izegem waar ik mijn trouwring ging ophalen die ik de dag voordien binnen gebracht had om te vergroten was te krap kreeg hem met moeite om(dag ervoor lukte nog goed dak eerst wou proberen ma dag erna smorgens aan geen kanten vent),ik krijg een smsje van mijn schoonzus met de melding:
"net een link doorgestuurd op facebook,artikel op kw vandalen brengen zware vernielingen aan in de cofar en thermen R...Hopelijk niet nefast voor jullie feest groetjes Ann
Ik kreeg meteen kippenvel en haaste me om de dochter naar de klas om dan thuis te komen en vliegensvlug de pc te openen,het te lezen,de nummer van de cofar op te zoeken en te bellen
De tranen liepen naar beneden toen ze idd bevestigde dat het nieuws klopte en het feest zeker daar niet kan doorgaan want de zaal was volledig vernield en hoe het kwam dat ik het al wist nog voor ze mee een oplossing konden aanreiken.Ze zouden nadien terug contact met me opnemen moest me geen zorgen maken alles kwam goed
De eerste moment toch serieus zorgen gemaakt wat of hoe,het ergste kwam in voor
Maar dan het verlossende telefoontje dat ze een oplossing hadden en of we dan konden afkomen naar de de cofar
We kunnen voor ons feest terecht bij een zaal ietsje verder met het personeel van de Cofar die met ons meegaat en ons feest verzorgd zoals ze in de Cofar zelf gingen gedaan hebben.Het zal nu doorgaan in de Vossenberg in Hooglede in de plaats
ik ben nu al iets meer gerust gesteld,heb iedereen mogen opbellen gelukkig kreeg ik hulp van mijn ouders en schoonouders en zullen we normaal iedereen verwittigd hebben
Nu verder uitkijken naar de grote dag hopelijk zonder al teveel meer tegenslagen want eveneens onze trouw voor de wet is al verplaatst naar dag ervoor en nu ook nog eens een uur vervroeg nen mens gaat zich op den duur nog afvragen of we wel moeten trouwen
Gelukkig zien we elkaar graag en slaan we er ons wel door en zullen we er zaterdag een dag om niet te vergeten van maken,nu alleen nog een beetje goed weer gevraagd

Inge
17-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2600


marinka
7-7-2012
 Meld misbruik15-9-2011 22:45:49

jeetje zeg,hoeveel pech kan een mens hebben.
ik zou ook enorm panikeren maar ale tis tof dat ze zo rap een oplossing hebben gevonden. zijn blijkbaar heel professionele mensen! ben blij voor jullie.geniet maar van jullie dag!



Severine
24-9-2011
 Meld misbruik15-9-2011 23:25:11

al 'n chance dat ze zelf een oplossing voorstellen! Maar ik zou ook zo panikeren, en dan nog 2dagen voor je trouw zeg!
Laat het niet aan je hart komen op jullie dagje!
groetjes



DEBORAH
17-9-2011
 Meld misbruik16-9-2011 5:32:23

beste,

We zitten in hetzelfde schuitje, wij trouwen ook op 17/09/2011, ook normaal gezien in de cofar, gisteren ook telefoon verkregen dat door de vandalestreken ons feest niet daar kan doorgaan, gelukkig hebben we ook een alternatief en kunnen we terecht in park Rodenbach te roeselare.

Niet teveel aandenken, voor de cofar zelf is het een grotere opdoffer waar mee ze te maken krijgen.

Veel succes en geniet van de mooie dag




Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik16-9-2011 9:08:35

He bruidje, dat is echt een straf verhaal, ben blij dat jullie toch een oplossing hebben, en wat voor 1, Vossenberg is echt prachtig ! Met al die tegenslagen zullen jullie nog meer naar elkaar toegegroeid zijn en des te meer dat jij moet trouwen ! x

Vero



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik16-9-2011 9:13:11

Rot zeg!! Wie doet nu zoiets?

Hier de link in de krant:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GMM3FODRB&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=social&utm_content=footer&utm_campaign=send-to-a-friend&utm_term=1C2UI6QP

Wel goed dat er een oplossing is gevonden. De Vossenberg heeft trouwens ook mooie zalen hoor! En de Rodenbach is ook super!!

Beste slachtoffertjes, slaap maar op beide oren, het komt goed! Veel plezier op jullie dag !




ellen
14-4-2012
 Meld misbruik16-9-2011 11:52:34

Amai,

straf... Ik bewonder hoe kalm je blijft en het neemt zoal het komt!

Echt knap.
Alvast heel veel genieten van jullie dagje en heel veel geluk samen.
Groetjes Ellen



tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik18-9-2011 10:50:12

Ma kom zeg, wie doet zoiets?!

Daar kloten ze niet alleen de zaakvoerders mee, ook de trouwers. Zo laag bij de gronds!
Gelukkig is alles in orde gekomen en hebben jullie een andere feestzaal gekregen. Oef zeg...
Wel ff schrikken, kan ik goed geloven.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info