Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Timing?

  14-9-2011 14:26:19
Met nog 2 dagen en een klets op de teller, komt het nu toch wel héél dichtbij!

Ons avondfeest (zonder traditioneel diner) zal van start gaan om 21u.
Ik ben aan het nadenken hoe laat we de taart zouden aansnijden, wanneer we de openingsdans zouden doen en wanneer ik mijn boeketje zou weggooien?

Iemand tips qua timing wanneer ik dit zou kunnen doen?

Er is eerst een broodjesbuffet voorzien voor de gasten, dus ik wou de taart hier zowat op laten volgen... Lijkt 23u een goed idee en de openingsdans dan rond 12u? Maar dan is het al meteen zo laat... pfffffff :-)

Grtjs, Ellen

Ellen
17-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1376


Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik14-9-2011 14:35:14

Hallo,

Ik zou de openingsdans zo vroeg mogelijk proberen te doen... als het later wordt, en de mensen moeten lang aan tafel blijven zitten worden ze meestal moe.

Ons feest is begonnen om 19.00u (met receptie, opening buffet om 20.00u) en onze openingsdans was om 23.30u. De bruidstaart is voor de openingsdans aangesneden (= opening dessertbuffet). Dit was eigenlijk ideaal (vond ik)...

Je hebt dat natuurlijk niet echt in de hand.... maar ik zou toch proberen ten laatste om 24.00u de openingsdans te plannen....

Succes!
Groetjes
Annelies



Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik14-9-2011 15:01:30

Hey Ellen,

wij hebben ook geen traditioneel diner, en doen het als volgt:
20u-21u: vrijzinnige viering
21u-22u: receptie
22u30: openingsdans
23u: buffet met hapjes (beperkt, de bedoeling is dat de mensen al gegeten hebben voordat ze arriveren)
1u30: late night snack (frietjes)

Succes ermee, het is inderdaad niet eenvoudig!

Groetjes,
Hanne



Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik14-9-2011 16:34:19

Oehhhh, 't is bijna zover!!!!!! En als't bij jou zover is, hebben wij nog een week te gaan!!

Niet teveel kriebels?

Wij hebben wel eten, en beginnen receptie om 19h, eten om 20h, openingsdans hopelijk rond 23h. Wij hebben geen zin om uren aan tafel te zitten, vandaar... Denk dat we er wel rekening mee moeten houden dat alles een beetje uitloopt...

groetjes en succes zaterdag!



Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik14-9-2011 17:45:07

Thx ladies, ik probeer om de openingsdans toch zeker voor middernacht te doen (zie da mijn koets anders in een pompoen verandert... hihi)

Lieselot, de kriebeltjes zijn er wel, maar t zijn geen stress-kriebels, eerder ik-wou-dat-het-al-zover-was-kriebels :-)

Jij ook veel plezier volgende week hé



Sara
10-9-2011
 Meld misbruik14-9-2011 20:51:58

Hey!

Onze avondgasten kwamen toe rond 21.00 uur.
Openen van dessertenbuffet was rond 22.00 uur
en de openingsdans was om 23.00 uur ;)

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...