Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben ook bruidskindjes van die leeftijd. We gaan ze een beer laten dragen met daaraan de ringen geknoopt aan een koordje. De ceremoniemeester zal dan zorgen voor een schaartje om dat dan los te knippen, zodat wij ze kunnen aandoen.
Hallo, Wij hebben een kindje van 2,5 en eentje van 3,5 jaar. We hebben 2 beertjes gekocht met een ringdoosje in verwerkt. De ringen zitten dus in dat doosje en dat kan heel gemakkelijk open. Geen gedoe met lintjes, scharen, kussen, ... Groetjes, Jeroen en Mieke (nog 10 dagen)
Elke, wij hebben ook een beertje(me to you) dat een ringdoosje vasthoudt.Mijn zoontje nu 14 maanden zal over 2 maanden de ringen naar ons brengen.(ik heb een foto van het beertje als je het wil zien laat het maar even weten)Kelly 25 augustus 2006
Wij hebben een beertje waarbij de ringen in de pootjes zitten (met rits). Zo kan onze onstuimige bruidsjongen van dan iets meer dan 2 jaar ze zeker niet verliezen!Heidi09-09-06
wij hebben ook bruidskindjes van die leeftijd.ik heb een klein handtasje gekocht (zo een pofzakje) en daarin stop ik een beertje met de ringen aan.het bruidsmeisje kan dit handtasje over haar schouders doensarah 15/07/06
Hallo,onze bruidskindjes zijn wel al iets ouder maar wij werken ook met een beer. We hebben 3 kindjes en zij krijgen elke een gelijke beer. Voor de oudste hebben we dan aan die beer een klein rugzakje gemaakt in organza. Hierin zit dan een doosje met de ringen. Groetjes,Astrid15.07.2006
ons bruidsmeisje zal met een kruiwagen naar voor komen,daaraan hangen 2 balonnen met de ringen aan. In de kruiwagen zit een snoeptaart nog mooi verpakt voor uit te delen na de mis.groetjespeggy 13.10.2006
hoi wij laten de kinderen van mijn vriend de ringen brengen. of elk een ringen doosje of allebei een ringenroos. wij houden het simpel.groetjes ellen 08-06-2007