Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

regelen

  27-6-2006 12:32:40
hej

wie van de bruidjes heeft er ook nog ongeveer 32 dagen te gaan?
wat moeten jullie nog regelen?

groetjes
kenne

kenn
29-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 895


Eveline
26-8-2006
 Meld misbruik27-6-2006 13:39:02

ik heb eigenlijk nog 60 dagen te gaan en het enige wat nog te regelen valt zijn de kleren van de bruidskindjes en de ringen. Iedereen blijft maar zeggen dat ik laat ben, maar vind toch dat ik mooi op schema zit (hoewel ik de kinderkleertje misschien inderdaad beter eerder geregeld had...)
Veel succes nog!!



Anneleen
5-8-2006
 Meld misbruik27-6-2006 14:47:37

Ik heb nog 39 dagen te gaan en bijna alles is in orde, op het belangrijkste na: de teksten voor onze viering... We willen veel zelf schrijven en er wordt aan gewerkt, maar de stress neemt stilaan toe :-s

Verder nog wat kleine dingetjes: menukaartjes knutselen, wat muziek selecteren, een gastenboek kopen,...

Amai Eveline, als je op 60 dagen zit en enkel nog die kleedjes en de ringen moet regelen, hoeft toch niemand te zeggen dat je láát bent hoor, integendeel ;-)

Groetje, Anneleen



Katleen
21-7-2006
 Meld misbruik27-6-2006 18:40:04

Hey,

Wij hebben nog 24 dagen te gaan en moeten nog volgende dingen regelen:

- menukaartjes printen en in elkaar knutselen
- tafelbenamingen: kaarten voor maken en tafelverdeling organiseren
- bedanking voor de ouders
- muziek misviering op CD zetten
- huwelijkscontract gaan tekenen
- gastenboek versieren
- evt. snoepjes voor kindjes aan de kerk (zijn we het nog niet over eens, mijn vriend vindt dit overbodig)

Als ik het zo opsom, krijg ik toch weer even stress, maa als ik de lijst bekijk van dingen die we ondertussen al afgehandeld hebben, zijn we denk ik best op schema.

Het enige probleem is dat ik geen enkel volledig weekend meer heb. Elk weekend is er wel iets gepland (vrijgezellen, trouwfeest van vrienden, vertrekvergadering huwelijksreis, burgerlijke plechtigheid...)

Wat moet jij zelf nog doen?

Groetjes,
Katleen
21-07-2006



kenn
29-7-2006
 Meld misbruik27-6-2006 21:16:21

ook nog menukaartjes ( we moeten zelfs nog het menu bespreken)
donderdag mn kleed gaan halen
afspraak maken me de kapper ( zaterdag)
bedankjes
openingsdans nog op cd zetten
dag eens overlopen met fotograaf
nog een en ander mailen voor practische vragen hier en daar
en neen lijst maken met wat ik zeker nie mag vergeten den dag zelf ( geld dj etc)
bloemen regelen

ale nog veel precies. krijg er ook al stress van. Ook omdat de toezeggingen van de mensen of ze al of nie gaan komen precies zo traaaaaag binnenkomen ( zenuwslopend is da)

en idd er zijn de volgende weekends al heel wat gevulde bij



Angelique
11-8-2006
 Meld misbruik28-6-2006 15:55:55

nog 44 dagen ... nog de misboekjes samenbinden eens we de muziek voor in de kerk hebben (dit weekend) - nog eens zien met allen dat alles ok is - de naamkaartjes schrijven, tafelschikking eens we weten wie er komt en dan nog eens zien met de verschillende personen (vervoer, ceremonie etc) dat ze doen wat we overeen kwamen. Heb het gevoel dat iedereen zowat op schema staat! groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...