Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van ons dagje 10/09/11

  13-9-2011 21:59:16

Hey allemaal,

Hier dan een verslagje van ons dagje!

Vrijdag ben ik bij mijn ouders gaan slapen en is mijn man (joepie, nu mag ik dat eindelijk zeggen) thuis gebleven met onze 2 kids van 3 en 4 jaar. Mijn getuige is mee bij mijn mama blijven slapen...ik dacht dat ik wakker ging liggen en dan kon zij me gerust stellen, maar wonder boven wonder heb ik geslapen als een roos.

Om 6u opgestaan zodat mijn nichtje (kapster) mijn haar reeds kon doen. Tmoest zo vroeg omdat ook mijn zus, onze 2 getuigen en mijn schoonmoeder onder handen moesten worden genomen. Ondertussen was ook onze fotograaf aangekomen om deze voorbereidingen vast te leggen. Bij mijn hubbie 2 be was ook een fotograaf aanwezig.

Mijn nichtje en getuige heeft dan mijn make-up gedaan.
Om 9u30 kwam iedereen die tot de suite behoorde aan bij mijn mama thuis.
Een half uurtje later kwam mijn hubbie 2 be aan met onze prachtige kids. Toen werd ik plots zenuwachtig...het moment waarop we mekander zouden zien. Het was prachtig! Traantjes vloeiden van geluk!

Om 11u zou de huifkar die de hele suite moest vervoeren aankomen bij het ouderlijk huis. Even paniek toen we om 11u10 een telefoontje kregen van de huifkar met de melding dat zij aan ons eigen adres stonden. Echt wel even paniek want om 11u40 begon de huwelijksvoltrekking in het districtshuis. Om 11u25 kwam de huifkar er dan toch door en op een drafje waren we net op tijd
J OEF!

Na de huwelijksvoltrekking kon onze suite lunchen met een lekker drankje in de huifkar terwijl wij foto’s gingen nemen.

Om 14 begon de huwelijksmis in de kerk. GEWELDIG was deze. Mijn zus zong 3 nummers live en bezorgde iedereen kippevel. Adele, to make you feel my love, Sixpence none the richer, kiss me en Lone Justice, You are the light. Tijdens dit laatste liedje brachten alle kindjes een theelichtje naar het altaar dit was echt supermooi.

Na de kerk vertrokken we naar de feestzaal, Gildenhuis Moretusburg in Hoboken. Op het eerste zicht een simpele zaal, maar ooo zo mooi aan te kleden.

We hadden de dag ervoor de hele dag versierd, dus de zaal zag er prachtig uit! Onze huwelijksdag stond in het thema van film en dit was ook duidelijk zichtbaar in de versiering. Gepersonaliseerde filmposters waren opgehangen en waren prachtig. Bij het binnenkomen kreeg iedereen een filmticket waar een bepaalde musical-film op stond. Bij het horen van de soundtrack van de betreffende film moest iedereen zijn tafel zoeken.

Om 18u gingen we aan tafel met een 80-tal gasten. Weer even paniek toen bleek dat we om 20u nog niet aan de laatste gang bezig waren en de rest van de gasten (een 120-tal) om 20u30 zouden arriveren. Gelukkig kwam ook dit weer allemaal in orde.

Toen iedereen binnen was werden door ons de ouders en getuigen bedankt en werden ook een aantal verrassingsacts voor ons gedaan J

Om 22u30 hebben we het dessertenbuffet geopend en om 23u15 begon onze openingsdans. Een flashmob door een 20-tal beste vrienden van ons op I gotta feeling van The Black Eyed Peas. GEWELDIG! Al snel probeerde iedereen mee te dansen!

Hierna barstte het feest los en werd er tot in de vroege uurtjes gedanst!

Ondertussen zijn we al 3 dagen, 21 uur en 54 minuten getrouwd en tvoelt geweldig!

Morgen vertrekken we naar Rhodos, een weekje zonder kids in pure luxe. Kga ze enorm missen, maar kga er toch enorm van genieten met mijn MAN!

Hieronder kunnen jullie al enkele foto’s bekijken. Kheb ze nog niet allemaal, rest volgt!

http://www.facebook.com/?ref=home#!/media/set/?set=a.2341554536264.131404.1171957317&type=1 (lukt dit?)

http://s141.photobucket.com/albums/r77/POLOLOCQ/Trouw%20Jerry%20Tina/?start=all

(hier is iets misgelopen en staan er veel dubbel op, maar er zijn er heel mooie)

Groetjes

Een gelukkige bruid J


Tina
10-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2157


Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik13-9-2011 22:09:53

proficiat!!! Jullie zagen er echt stralend uit. Mooi kleedje.



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik13-9-2011 22:35:56

Hey,

Zag er een gezellig feest uit! Ook de foto met je jeugdvriendin is zeer leuk....

De foto's van facebook kan ik niet zien.

Heel veel geluk samen

Groetjes Ellen



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik13-9-2011 23:27:01

Dikke proficiat!!! Jullie straalden! Geniet nog van elkaar!

Groetjes



Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik14-9-2011 8:28:57

Heel leuk verslagje over jou en je man



Elke
26-5-2012
 Meld misbruik14-9-2011 9:24:48

Het zag er allemaal heel leuk en mooi uit! Toevallig dat je ook op het forum zit, ik heb eventjes bij Hoboken 2000 gespeeld en met de foto's te zien herkende ik jullie

Veel geluk samen en geniet volop van elke dag!

Groetjes!



An
25-5-2012
 Meld misbruik14-9-2011 10:42:48

Proficiat!



caroline
9-6-2012
 Meld misbruik14-9-2011 13:11:36

Heel mooi kleedje:)! Ook mooie foto met jullie kindjes erbij.
Proficiat en veel geluk samen!



julie
24-9-2011
 Meld misbruik14-9-2011 14:07:26

Proficiat ! En leuke foto's !!! Geniet van jullie vakantie !



nancy
20-7-2012
 Meld misbruik14-9-2011 14:52:21

proficiat met jullie huwelijk,mooi verslagje , en heel mooie fotokes
heel mooie jurk trouwens
ik wens jullie nog heel veel geluk samen
grtz nanske



francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik14-9-2011 16:55:09

gefeliciteerd geniet van het leven als getrouwd stel
en wat een mooi jurk had je


veel gezondheid toegewenst

francis



Tina
10-9-2011
 Meld misbruik15-9-2011 21:33:38

Mijn jurk kwam van Youniek in Turnhout...heel budgetvriendelijk, toch prachtig en aangepast naar mijn eigen ontwerp/stijl/smaak! Een echte aanrader!



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik19-9-2011 16:56:27

proficiat! geniet van alles samen! x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info