Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Oost-Vlaanderen. Twijfel! :)

  13-9-2011 21:38:11
Hoi iedereen!
Een dikke proficiat aan alle (aanstaande) trouwkoppels! Pas vandaag heb ik deze site ontdekt en vind het super! Leuk om tips en ervaringen met anderen te delen. Graag had ik dan ook wat hulp ingeroepen van jullie. Mijn vriend en ik zijn van plan om te trouwen in juli 2012. We hebben al heel wat feestzalen bezocht, maar onze keuze wordt direct ingeperkt omdat we meer dan 200 genodigden hebben. Voorlopig twijfelen we tss salons de waerboom en kasteel van lebbeke. Wie heeft er recent positieve/negatieve ervaringen gehad met deze zalen? Of zijn er andere feestzalen (regio Wetteren-Zottegem-Aalst) die een bezoekje waard zijn?
Alvast bedankt!
Grtjs
Ellen

Ellen
28-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1917


Eve
4-5-2013
 Meld misbruik13-9-2011 23:05:50

Hallo Ellen,

Ik ben al in beide zalen geweest. Het kasteel van Lebbeke is wel al even geleden maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar de Waerboom. Zeker de grote zaal (die jullie zeker nodig zullen hebben) is een aanrader! Leuke sfeer, lekker eten, vriendelijke bediening, ...
Ik vrees alleen dat dat je misschien aan de late kant bent om nog een zaal te vinden voor juli volgend jaar! En volgens mij is de Waerboom erg populair...
Het Kasteel van lebbeke is van locatie erg leuk maar wij hadden toen echt te weinig eten. Het kan natuurlijk ook aan de gekozen menu liggen, geen idee. Maar uiteindelijk was het eten er wel erg lekker (maar te weinig dus).

Nog veel succes met de voorbereidingen!

Groetjes,

Eef



kelly
22-6-2013
 Meld misbruik14-9-2011 8:37:53

hey

het oud salon in wichelen hele mooie zaal en zeker ruimte genoeg
prijs vallen super goed mee

wij hebben uiteindelijk voor iets uniekers gekozen aangezien we met minder zijn

maar dit zou echt wel ook de moeite vragen eens te gaan zien ;-)



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik14-9-2011 8:56:07

Hey,
Wij hebben vorig jaar een trouwfeest gehad in het Kasteel van Lebbeke en zoals bij Eve was er bij ons ook weinig eten. Wel heel lekker,maar zeker niet voldoende voor de mannen. Volgens mij is het daar ook niet groot genoeg voor 200 personen te zetten. Wij waren met minder en dat was al teveel.

Ik zou zeker niet te lang wachten om zalen te gaan bekijken want de feestzal die wij gekozen hebben die zat al volledig vol voor juli.

Veel succes



Sophie
15-9-2012
 Meld misbruik14-9-2011 16:17:42

Heej Ellen,

Welkom op het forum!
Verslavend... dat zal je nog wel merken ;-)

Wij hebben in onze zoektocht naar een zaal ook Salons de Waerboom overwogen. We hadden er heel veel positieve dingen over gehoord. Uiteindelijk hebben we iets anders gekozen, maar het lijkt me wel de moeite...

Zoals al gezegd is: als je echt juli 2012 wilt, zou ik niet meer te lang wachten. Wij zijn eind juni op zoek gegaan naar een zaal voor september 2012 (we zijn overigens ook met ongeveer 200 personen voor het avondfeest) en op sommige plaatsen was de eerste beschikbare datum toen al oktober 2012... (Wees gerust, niet overal...)

In elk geval: veel succes!

Groetjes,
Sophie



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik14-9-2011 16:57:19

Hey Ellen,

Welkom ... let op "Suuuperverslavend" hier ;-).

Je hebt een mooie trouwdatum (verjaardag van mijn dochter).

Voor de zalen ... check eens op Kasteel De Rozerie in Aalst. Wij doen ons feest daar. Op dit forum vind je heel wat positieve ervaringen en ik moet zeggen dat alle contacten tot op heden super verlopen zijn. Dus, zeker eens bezoeken zou ik zeggen.

Groetjes,

Patricia



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik14-9-2011 16:58:35

Opes - zie pas dat je meer dan 200 genodigden zal hebben ... check het even na maar ik denk idd dat dat niet zal gaan in de Rozerie.



Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik14-9-2011 18:48:51

Dat zal in de rozerie idd niet lukken, daarom zijn wij daar ook niet naartoe gegaan.

Wij trouwen in Hof Ter Velden te Baasrode. Zij hebben wel die capaciteit maar weet niet of ze nog vrij zullen zijn.en natuurlijk vind ik het een mooie zaal, ondanks de rare indeling.

Het is trouwens niet Oud Salon in Wichelen maar Salons 't Oud gemeentehuis te wichelen :) ik ben daar ook langsgeweest, 200 man moet daar ook lukken, maar wordt nipt. En ik vond de omgeving, de tuin, het terras héél mooi, maar de zaal zelf stond mij niet zo aan... maarja dat is persoonlijk :)

Hof Ter Meyghem in Oudegem geeft ook aan dat ze 200 man aankunnen, maar dat is volgens mij toch op't randje. Heel mooie tuin en mooie veranda, maar de zaal is nogal donker...

Kijk ook eens naar Tybeert in Lokeren, heel ruime en mooie zaal en lekker eten!



Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik14-9-2011 18:49:51

en 't scheldehof in Schoonaarde is ook een leuke locatie !



Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik14-9-2011 18:50:46

en Hof ten Bosse in Laarne
De Snip in Moorsel
(sorry ik denk er steeds aan nog meer :))



Ellen
28-7-2012
 Meld misbruik14-9-2011 21:06:26

Dank je wel iedereen voor jullie reacties! Ik was idd behoorlijk naief in mijn veronderstelling dat ik voor alles nog genoeg tijd had:) Eventjes met de neus op de feiten gedrukt dus vanaf nu schiet ik in volle actie!
De rozerie in Aalst is idd te klein, de snip in Moorsel zit volledig vol tot oktober dus die werden al van het lijstje geschrapt. We zien wel waar we uitkomen!
Grtjs

PS: verslaving is niet veraf meer:)





Ellen
28-7-2012
 Meld misbruik16-9-2011 15:40:20

Tis dus de Waerboom geworden:) Oef, datum staat vast!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info