Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste huwelijksverjaardag

  27-6-2006 11:49:22
Hello allemaal!

Nu zondag 2-7 is het onze eerste huwelijksverjaardag...
Heeft er iemand van jullie tips om die dag te vieren ?

Groetjes,

Joyce

Christophe en Joyce
2-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1537


Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik27-6-2006 12:14:49

Goh, eerste huwelijksverjaardag al! Echte tips heb ik nog niet, heb er zelf nog niet over nagedacht :-)
Mijn ouders die maken wel elk jaar een dagje vrij op samen op stap te gaan. 't Mag midden in de week zijn, maar 3 augustus zijn ze altijd weg! Dit jaar gaan ze naar een kasteel ergens in de Ardennen logeren. Ze vertrekken dan vroeg 's morgens, gaan ergens ontbijten, dan aperitieven, iets eten, beetje wandelen of zo, 's avonds uitgebreid eten en dan in een charmant hotelletje logeren... allé, gewoon genieten! 'k Denk dat wij ook zoiets gaan doen, een dagje tijd maken voor elkaar, meer moet dat niet zijn hé?
Je kan misschien naar de plaats gaan waar hij jou ten huwelijk heeft gevraagd? Voor ons zou dat al iets moeilijker zijn, want dat was in Toscane, toen we verloren gereden waren! :-)

Groetjes,

Sylvie
11/03/06



Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik27-6-2006 13:38:04

Anders moet je eens op http://www.weekendesk.com/
Daar zijn altijd heel gezellige arrangementen of zo te vinden en vooral voor ne hele schappelijke prijs....
Succes!!
catherine



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik27-6-2006 13:39:04

Dag Joyce

Amai, Is dat al een jaar? Ik weet nog dat ik je vorig jaar regelmatig op het forum zag! Bij ons begint het nu toch eindelijk wat in te korten, nog 74 dagen!

Je kan misschien iets doen met katoen? Dat staat voor 1 jaar huwelijk, een cadeauxtje van katoen... Je kan daar heel creatief in zijn, zonder dat het veel moet kosten. En voor de rest zoals Sylvie zegt een uitstapje gevolgd door een etentje.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik28-6-2006 7:45:34

Dankjewel voor de tips!
Ik ben kweetnie hoe emotioneel nu onze trouwdatum 2-7 terug nadert... ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...