Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje trouw

  13-9-2011 18:49:26
Hallo allemaal,

20 augustus was de mooiste dag van het jaar en onze mooiste dag van ons leven. Wij hebben supermooi weer gehad waardoor onze dag volkomen geslaagd was. Het was nog beter dan ik ooit had kunnen dromen.

De dag voordien hebben we tot 24u gewerkt om alles klaar te krijgen. Spijtig genoeg konden we pas van 22u alle tafels klaarzetten en indekken. We hadden in de loop van de dag wel alles al afgezet en de drank al in de vriezers gestoken. Dus om 24u waren we klaar. Ik heb de fout gemaakt om direct bij mijn ouders in mijn oude bedje te kruipen. Ik had beter nog even rustig TV gekeken of een boekje gelezen, want ik heb gewoon niet geslapen! Ik heb elk uur en elk half u de klok van de kerk gehoord. Mijn wekker stond om half 7, maar na de 6 dingen van de kerkklok ben ik eruit gekomen (die nacht had lang genoeg geduurd). Rustig een boterhammetje gegeten en dan gedoucht. Rond half 8 stonden er al enkele mensen van de suite bij mijn ouders die zich al kwamen klaarmaken. Ik kreeg telefoon van 1 van de helpers, blijkbaar was de bestelling van kleine pistolletjes en koffiekoekjes bij de bakker niet klaar en ze zouden ze ook nooit op tijd klaar krijgen. Dus dan maar grote laten meebrengen. Allemaal opgelost!
Om 8u stond de mevrouw voor de make-up voor de deur, die heeft dat supergoed gedaan! En dan hup mijn kleed in.
Toen ik dan in de woonkamer kwam was heel de suite er al, behalve mijn ventie :)! En er begonnen er een deel te wenen :)!
Jaja, eindelijk mocht ik mijn ventie aan de deur gaan afhalen met een supermooi kostuum en een supermooi boeket, ik hou toch zo van hem :)! En alles voor de deur was al zo mooi versierd, zalig!

Dan was het superspannend afwachten of onze mini's er wel zouden doorkomen... En ja hoor, ineens 7 mini's voor de deur. Ik kreeg er kippenvel van, die mannen waren gewoon allemaal komen opdagen! Zo mooi, mijn droom kwam uit: trouwen in mini's!!!
Bij het buitenkomen werd er van iedereen een foto gemaakt en onze bruidskindjes waren superschattig!
Daarna reden we met de mini's naar het gemeentehuis. Ik met mijn pa in een mini cabrio! Zo leuk, al die mensen die kijken enzo :)! Ik kijk ook altijd als er trouwers voorbij komen, maar nu was ik het zelf!!!
Aan het gemeentehuis aangekomen, viel 1 van de mini's stil, maar die kregen ze direct terug aan de praat! Het was nochtans wel grappig! We waren een half uurtje te vroeg dus we hebben daar nog een boel leuke foto's getrokken!
Het binnenkomen in het gemeentehuis was ook super: Lord of the Rings nummer... kippenvel!!! Mijn ceremoniemeester en goeie vriendin heeft 3 keer gezegd: 'Ge hebt echt supermooie muziek gekozen :)!'
De schepen van ambtenarenzaken heeft onze burgerlijke trouw supergoed gedaan, hij was echt grappig! Mijn ventie moest ook grappig doen dus antwoordde hij op DE vraag: "Als da moet ja :)". Iedereen plat en het ijs was gebroken! En ja, het was officieel hé, man en vrouw!
Terug buiten nog even wat mensen begroet en dan met de mini's naar het park in Rumst.
We kwamen daar aan en iedereen kreeg kippenvel en kreeg tranen in zijn ogen. Het was helemaal zoals in ingebeeld had en zoals ik wou (door het weer en de helpers)! Die vrienden van mijn ouders hebben dat echt zo zalig en mooi gedaan.
Onder die grote groene boom stonden allemaal witte stoelen met rode strikken, de witte loper op het groene gras versierd met rode rozeblaadjes, de bloemenboog achteraan en het bloemstuk... Echt af. En als we eraan kwamen werd er door een vriendin en een vriend van haar live muziek gespeeld: 'Your song' van Elton John.
Heel de ceremonie was kei persoonlijk, mijn getuige heeft de hele tijd zitten wenen. De wensboom was een succes! Iedereen vond het supermooi!
Onze geloften waren het hoogtepunt! Hij vond het boekje met '101 redenen' geweldig!
En ons bruidsjongetje kwam kei fier de ringen brengen op een kussentje van bloemen, hihi! Hij wou het niet afgeven, dus ik de ringen eraf genomen en dan kon hij het kussentje gewoon terug meenemen!
Alle bedankingen... Auwww, kaken doen er pijn van :)!

Daarna hebben we broodjes gegeten met de suite en wat foto's getrokken. Dan de receptie! Alles kei lekker, kei mooi, kei verzorgd! De traiteur had in zijn hapjes zelfs ook altijd de kleuren: groen, wit en rood!!! Overal kwam het terug :)!

Na de receptie onze fotoshoot door onze 2 vrienden! Bangelijk leuk en ik denk ook allemaal supermooi! We hebben ze nog niet allemaal!
En dan hop naar het avondfeest! Onze zaal zag er goed uit, we hadden dat de avond voordien echt goed gedaan! Alle maskers op de borden, de gondel op het podium, geweldig!
Ook daar zei iedereen dat alles af was. Spijtig dat ik zelf geen hap van het eten heb kunnen genieten!
Mijn getuige heeft nog een leuke speech gegeven en wij onze bedankingen aan de helpers en fotografen en dergelijken uitgedeeld...
De openingsdans bezorgde nog een beetje stress, ik heb dan toch maar een ander kleedje aangedaan (een kort wit), want anders ging het niet lukken! Mijn ventie heeft dat supergoed gedaan :)! Mijn schoonbroer zat heel de tijd met zijn mond open naar zijn broer te staren: 'Amaai, kan mijn broer zo goed dansen.'
Dus de salsa en de slow (een mix) waren gedaan en het feest barstte los!
Moe maar voldaan om 5u ons bedje in!

Achteraf is het zo leuk om alles te lezen zoals kaartjes, gastenboek, wensen in wensboom, ...

Hier vinden jullie enkele foto's:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150312285577074.365773.763602073&type=1&notif_t=photo_album_comment

Hopelijk lukt de link!

Als laatste wil ik jullie allemaal bedanken voor de vele tips en de steun die ik gekregen heb op het forum! Ik vond het hier superleuk! Ik ben ook nog niet helemaal weg, maar ik zal waarschijnlijk niet meer zo vaak komen piepen :), op een gegeven moment was het zo verslavend!

Doei

Sharon
20-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 24 | Gelezen: 2539


Katja
20-8-2011
 Meld misbruik13-9-2011 19:11:59

Sharon,
Ook bij jullie mooie foto's en het heeft toch echt wel iets al die mini's op een rij!
We hadden inderdaad geluk met het weer!!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-9-2011 19:25:19

Leuk verslagje en oooh, de mini's zijn af!
Je kleedje paste ook echt bij jou!!
Geniet van elkaar!!!

groetjes



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik13-9-2011 19:25:57

Hoi Sharon,

Een hele dikke proficiat! Het zag er fantastisch uit!

Veel geluk & liefs,

Nathalie



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik13-9-2011 19:41:51

Hey Sharon,
Wauw jullie hebben er echt wel van genoten.
Leuk al die mini's, mooi kleed en origineel trouwboeket.
Gefeliciteerd en geniet maar verder!

Groetjes,
Sonja



Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik13-9-2011 20:01:49

prachtig allemaal, en inderdaad het was geweldig mooi weer!



Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik13-9-2011 22:13:24

Alles zag er echt fantastisch uit. Prachtig kleedje!!!
Nog een dikke proficiat.



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik13-9-2011 22:48:28

Hey,

je was echt een heel mooie bruid, ook mooi bruin... Super je straalde echt!!!
En de viering zag er echt zoals in de films uit...

Heel veel geluk samen!

Veel groetjes Ellen



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik13-9-2011 22:49:58

Dankjewel! Ja een beetje zonnebank, 3 keer ofzo :)! Want ik bruin wel snel... Op mijn planning stond: zonnen... Maar als er geen zon is, dan de noodoplossing!!! Ik was nog nooit in heel mijn leven onder de zonnebank geweest :)!
Heel erg bedankt allemaal!!!



Deborah
3-3-2012
 Meld misbruik13-9-2011 23:59:43

Proficiat!!!
Heel mooi!!
En jullie ringen zijn echt prachtig!!!

Groetjes
Deborah



Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik14-9-2011 7:31:52


Dikke proficiat!
En de viering zag er super uit echt waar,
En wat een geluk met het weer ook, want zo'n tuinviering staat of valt idd met het weer.
Wij hebben dit ook voorzien dus hopelijk bij ons volgend jaar ook mooi weer.

Groetjes
Shanna



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik14-9-2011 8:06:39

Mooie foto's! En ik ben zooo blij voor je dat het toch gelukt is met de mini's, dat heeft nogal voeten in de aarde gehad...
Geniet nog van je wittebroodsweken :-)
-x-



pascale
2-6-2012
 Meld misbruik14-9-2011 8:17:37

Wauw Sharon, hele mooie foto's!
en jullie straalden echt super hard!! Zo mooi!
En het weer zat ook super hard mee zie ik. Het moet een fantastische dag geweest zijn, aan je leuke verslagje te lezen.. :-)

Ook de ceremonie buiten.. echt super mooi!
Wat heb je dat allemaal goed geregeld seg! dikke proficiat!

x. Pascale



Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik14-9-2011 8:37:37

ik heb genoten van je verslagje en je foto's ! Heel tof die mini's !

Liefs,
vero



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik14-9-2011 8:45:13

Heel mooi verslagje. En natuurlijk ook heel mooie foto's.
proficiat.



Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik14-9-2011 9:41:33

Wauwwwwwwwwwwww wat was je mooooiiiii!!!!!!!!!!!!! En superleuk die mini's!!



Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik14-9-2011 9:51:43

waaauw, inderdaad, dat kleed is gewoon voor jou gemaakt!! supermooi!



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik14-9-2011 12:06:37

Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties...
Ja op het einde had ik nog een laatste oproep gedaan (de laatste week) op het forum van de mini's en daar hebben nog 3 mensen op gereageerd. Ik had er 6 nodig en er zijn er 7 gekomen, 1 groene die een rally mini was, dus daar kon niemand achteraan in. Maar die fleurde de groep leuk op!

Groetjes



Elien
18-8-2012
 Meld misbruik14-9-2011 13:19:07

Proficiat Sharon!!!

Hoe zat dat juist met die maskertjes en die gondel? Ik wil ook zoiets doen aangezien hij mij in venice gevraagd heeft :-) Waaar haal je die? En die wensboom? Graag wat details! Geniet nog van je witte bruidsweken!!!

groetjes Elien



nancy
20-7-2012
 Meld misbruik14-9-2011 15:05:21

proficiat sharon!!
mooie fotokes ,
en prachtige jurk hoor
echt mooi
ik wens jullie nog heel veel geluk samen
grtz nanske



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik14-9-2011 16:54:48

Heel erg bedankt allemaal.
@Elien: ik was ook gevraagd in Venetië en daarom was ons thema Venetië. Waar wonen jullie ergens? Wij hebben de gondel gehuurd bij Alterego op de Boomse Steenweg in Aartselaar: http://www.alterego-decor.be/
We hebben er ook 3 palen bijgehuurd. Het enige probleem is het vervoer. Zij voorzien geen vervoer, ook niet tegen betaling. Dus dat heeft even geduurd voordat we hier een oplossing voor hadden. Als je iets apart moet huren, betaal je meer voor het vervoer dan voor de huur van de gondel zelf :)!
Bij alterego hebben ze ook maskers en hoeden. Maar wij hebben onze maskers en hoeden bij Huis Baeyens gekocht (http://www.huisbaeyens.be/info.php), een winkel voor verkleedspullen in Wommelgem.
Die maskers waren ook onze bedankjes...
We hadden ook Italiaans eten, zowel de hapjes bij de receptie als de hapjes en het buffet bij het avondfeest. Als je graag meer informatie wil, mag je altijd je e-mailadres in een privé-berichtje doorsturen, dan stuur ik je nog wel dingen op. Onze uitnodigingen waren ook met een Venetiaans masker :)!

De wensboom hebben we gebruikt omdat we in Venetië (ge ziet alles is gelinkt) naar het museum van Peggy Guggenheim zijn geweest en we daar zelf een wens in de Wish Tree van Yoko Ono hebben gehangen. Daarom hadden we dit ook verwerkt in onze ceremonie! Ik had kaartjes gemaakt en in de boekjes gestoken.

Groetjes
Sharon



tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik18-9-2011 11:01:18

Wauw Sharon, hele mooie foto's!

Ik zat hier constant: OOoooh, wauw, tof, ooooh, ... En je kleedje was af! Helemaal op het lijf geschreven.
Proficiat! x



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik19-9-2011 16:49:56

heej
van harte proficiat!!! ziet er allemaal zo mooi uit!!!

waar zijn jullie geweest voor die stoelhoezen en strikken? groetjes x



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik20-9-2011 8:24:03

Heel erg bedankt :)!

Wij zijn bij Ziri geweest in Merksem (http://www.ziri.be/).
Je kan daar wel moeilijk in de buurt parkeren, dus dat was een beetje lastig als je met die bakken moet sleuren... Dan moet je met je 4 pinkers op een kei drukke baan staan om in en uit te laden en de andere chauffeurs worden dan kei lastig. Maar de hoezen en de strikken waren mooi en alles was in orde!

Doei



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik20-9-2011 12:34:39

mercikes! x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info