Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

"Kort" verslagje

  13-9-2011 14:20:21
Hey iedereen,

Na 80 dagen al getrouwd te zijn, is het miscchien tijd om kort te vertellen over onze trouwdag, en dan binnekort zal ik enkele foto's posten.

Mijn dag begon met opstaan rond 08uur en dan werd mijn haar thuis gedaan, en dat van mijn zussen en zelfs mijn papa heeft even op de stoel mogen plaatsnemen om alles netjes te leggen :-)
Dan kwam mijn beste vriendin al aan (bruidsdame) en de beste vriendin van mijn zus want zij ging op de hondjes passen in de dag en de deur op slot doen als wij weg waren.
en dan ja, ... werdt het tijd om mijn kleed aan te doen want daar kwamen al andere familie-leden toestromen en de ceremoniemeester was ook al onderweg met mijn nu man :-)
Er werd aangebeld en ik deed open en eerste traantjes waren al daar ...
we zijn samen naar de wet gereden hebben de nodige speech gekregen van de be-ambte en achteraf een mini receptie
Dan was het tijd voor de kerk, mijn man met zijn mama en ik met mijn papa hoppa en weg waren we, het was maar 5 minuutjes rijden, maar zoveel mensen zwaaien en kijken, precies of we waren beroemdheden ofzo...

We hadden een witte en zwarte rolls royce gehuurd die man was ook onze ceremoniemeester en niets dan lof!!!!

we hebben spijtig genoeg wel bijna de hele dag regen gehad, maar ja ze zeggen dat dat geluk brengt, dus dan zullen wij heeeeeel veeeeeeel geluk hebben :-)

Een super goede vriend van me heeft live gezongen en gitaar gespeeld in de kapel en was echt super mooi. Het was helemaal hoe ik het me hadt voorgesteld!

De receptie en het feest was ook mega- bangelijk goed en het was jaja in de Barrier onge-acht wat hier allemaal werd gezegd!

er is niets aan de dag dat ik zou veranderen, ik zou hem alleen heel graag opnieuw willen doen.
Het is echt zooooooooooo snel voorbij!

Dus ja ik kan ook alleen maar zeggen: genieten, genieten en nog eens genieten!

Heel veel succes aan iedereen die nog gaat trouwen!
En een dikke proficiat aan iedereen die ondertussen getrouwd is!

Groetjes,

Mevrouw Lynn Sterken - Van Oversteyns

Lynn
25-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1709


marinka
7-7-2012
 Meld misbruik13-9-2011 16:52:25

we zullen je raad zeker opvolgen!van harte gefeliciteerd en we wachten vol spanning op de fotokes



Sarah
22-6-2012
 Meld misbruik13-9-2011 17:17:04

blij dat je een mooie dag hebt meegemaakt , ondanks de regen :) maar inderdaad het brengt geluk ! Ik wens jullie een mooie toekomst samen vol geluk ! en dat er nog vele mooie momenten mogen komen .


groetjes
Sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info