Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringend paraplu gezocht!!

  13-9-2011 8:57:09
Ze geven regen voor zaterdag dus ik ben dringend op zoek naar een paraplu, bij voorkeur een cremekleurige./gebroken wit.
Weet iemand waar ik er een kan vinden in de omgeving van Maaseik? Of is er iemand die de zijne wil verkopen?

Groetjes
Elke

Elke
17-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 951


Nath
17-9-2011
 Meld misbruik13-9-2011 9:52:04

Hey Elke,

Wij hebben uit voorzorg er eentje gekocht, maar wel een zwarte maar met 16 balleinen in. Zo lijkt hij wel feestelijk en groot genoeg voor ons twee! Misschien kan je eens gaan kijken in Maasmechelen Village?
Of hier op het forum hebben onlangs nog verschillenden hun ivoren paraplu te koop aangeboden. Even zoeken dus.



Jana
17-9-2011
 Meld misbruik13-9-2011 12:23:42

Ik heb er eentje gekocht van de website Trouwartikelen. Was twee dagen later al geleverd, dus misschien nog snel bestellen? Wij hebben een witte duo paraplu genomen.



Julie
22-7-2011
 Meld misbruik13-9-2011 22:20:16

Ik heb nog een witte te koop te Genk. Is wel even rijden voor jou, maar misschien moet ge deze week nog in de buurt zijn ...

Groetjes, Julie



Elke
17-9-2011
 Meld misbruik14-9-2011 18:37:02

@ Julie
Zou een witte niet te hard afsteken bij mijn kleed?
Ik denk dat ik toch liever een gebroken witte heb.
Maar toch bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...