Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Menukaart zelf maken en dan naar drukker

  12-9-2011 23:40:51
Hallo,
Ik zou graag zelf mijn menukaart ontwerpen,nu weet ik niet hoe er aan begonnen,mijn schoonzusje heeft een mooitje ontworpen maar het moet in een plooibare vorm komen,nu staan die van haar vlak naast elkaar dus kan ik daar nooit een kaartvorm van maken
Wie kan me helpen van haar worddocument een vorm te maken die ik doorgeef naar de drukker en er dan zal uitkomen in een versie die ik kan plooien?
Of zou ik dit gewoon aan de drukker zelf moeten vragen?Tijd is krap ga morgen reeds naar de drukker

groetjes

Inge
17-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1244


Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik13-9-2011 0:05:56

Hoi Inge,

Ik denk dat je best in PDF werkt ipv Word. Als je wil probeer ik het eens? cien(at)telenet.be
Groetjes,
Cindy



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik13-9-2011 6:25:22

Normaal kan je op internet templates vinden voor programmas als indesign, nu als je er niet echt mee kan werken, simpelste is dan aan de drukker zelf vragen en keertje lief lachen ;-)



Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik13-9-2011 8:30:30

Hey Inge,

ik heb dit aan de drukker gegeven. Ik had zelf wel iets in pdf gemaakt, maar het was nog niet precies zoals de drukker het nodig had om er iets moois van te kunnen maken. Ze hadden daar absoluut geen problemen mee om dat voor mij te doen, ik heb gewoon wat meer moeten betalen (ik denk dat er 40€ bij kwam). Dat vond ik maar een klein bedrag voor de uitgespaarde moeite!

Veel succes alleszins,
Hanne



Inge
17-9-2011
 Meld misbruik13-9-2011 21:28:06

Hoi allemaal,bedankt voor de tips,khad mijn document ook al overgezet in pdf cindy maar wilde me toch niet lukken
Dus heb het op mijn stick gezet samen met alle naamkaartjes voor aan de mensen te geven bij aankomst aan welke tafel ze zitten en onze huwelijksviering en er zo mee naar de drukker gestapt
Ze heeft het bestand dan op pc geopend en genoteerd hoe we het zagen en ze gingen het zelf aanpassen

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...