Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen gevonde. Jeeej

  11-9-2011 21:43:54
Hey bruidjes,
Vandaag zijn we onze ringen gaan kiezen, we zijn hiervoor naar de Jodenbuurt in Antwerpen geweest.
We hebben er gevonden voor 550€ nu heeft men vriend schrik dat we hier teveel hebben voor betaalt.
De ringen zijn 18karaat en bij mij 7steentjes weten de waarde er niet van en van de karaat hiervan kunnen we niet veel opmaken in het certificaat.
Wat is jullie gedacht vinden jullie dat we teveel hebben betaalt of is dit een correcte prijs?

melissa
14-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1118


joke
13-8-2011
 Meld misbruik11-9-2011 21:52:04

Ik denk zeker niet dat jullie voor 18 karaatsringen met steentjes teveel betaalt hebben hoor, maar ik heb de ringen uiteraard niet gezien, als je echt twijfelt en zeker wil zijn kan je ze altijd bij een andere juwelier eens in waarde laten schatten, maar tenslotte draait het er om dat jullie er tevreden mee zijn.Als het karaat klopt en jullie ze mooi vinden waarom dan twijfelen,dit is zeker geen overdreven prijs voor trouwringen.
grtjs joke



melissa
14-7-2012
 Meld misbruik11-9-2011 21:55:48

Thx voor de goede raad, het is nu dat hij begon te twijfelen. Voor mij zijn onze ringen prachtig :)



sofie
21-4-2012
 Meld misbruik12-9-2011 7:54:02

Ik betaal voor 1 ring (--> simpel wit goud , niks van steentjes) al 500€ betaald, dus denk dat je zeker niet te veel betaald hebt hoor.



sofie
24-9-2011
 Meld misbruik12-9-2011 12:09:47

Wij betalen voor onze ringen +/- 1100 euro. Deze zijn wel breder dan normaal, maar voor het diamantje moesten we enkel het slijpen en zetten betalen, aangezien we dat in ons bezit hadden;
Dus ik denk echt niet dat ge teveel hebt betaald, zeker ni aangezien de hoge goudprijs.




Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik12-9-2011 19:02:22

Ik denk niet dat dat te duur is... Wij hebben voor onze beide ringen in witgoud en bij mij met 6 diamantjes 1500 euro betaald, dus dat lijkt mij zelfs heel redelijk! Juist zien dat jullie ringen niet te dun zijn, want dan heb je het risico dat ze makkelijk vervormen als je er teveel druk op zet...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...