Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Such a perfect day - 3 september 2011

  10-9-2011 21:19:15
Hallo trouwertjes!

Vandaag exact één weekje getrouwd en terug van huwelijksreis dus tijd voor een verslagje dacht ik zo!

Na een nachtje heerlijk geslapen te hebben stond ik op om 6u30. Eens gepiept door het raam... en ja hoor, de zon kwam al op in van die prachtige oranje-rode kleuren; het beloofde dus echt al een zonnige dag te worden! Mijn beste vriendin was blijven slapen dus genoten we samen van een lekker kopje koffie. Daarna de douche ingesprongen en fris en monter naar de kapster gereden. Van zenuwen was nog geen sprake op dat moment; ik had er de week ervoor waarschijnlijk al genoeg gehad...

Terug thuis met mijn bruidskapsel stond de visagiste al te wachten. Ik was ondertussen redelijk nerveus, omdat ik dacht dat ik wat in tijdnood zat, maar de visagiste (Tanja Dassy) stelde mij al helemaal op mijn gemak door haar kalmte en spontane voorkomen. Ze leverde echt uitstekend werk want ondanks de zeer warme temperaturen die dag (en dus onvermijdelijk zweten) bleef de make-up echt perfect zitten! Super gedaan!!!
Gelukkig bleef ze ook nog om mij te helpen aankleden, want uiteindelijk bleek ik toch echt wel de hulp nodig te hebben van twee extra dames

Ja, en toen begon het... Zenuwen gierden door mijn lijf en vlinders fladderden vrolijk rond... Best een fijn gevoel al bij al De fotografe en enkele gasten waren ondertussen toegekomen en ik kon het natuurlijk niet laten om af en toe door het raam te piepen... En toen zag ik de bruidswagen de straat in rijden... Op dat moment kon ik wel wenen van vreugde! Gelukkig gebeurde dat niet, anders was mijn make-up misschien toch niet blijven zitten haha Even gewacht op de verlossende bel van de voordeur en toen naar onder, zo snel mogelijk die deur openmaken!
Zijn gezicht sprak boekdelen... Hij wist niet meer wat zeggen, krabde eens achter zijn oren en zei: "amai, je ziet er nog véél mooier uit dan ik al had gedacht!" Zo'n zalig moment! Nu ja, m'n ventje zag er ook uit om op te eten!
Met zijn allen nog een glaasje fruitsap gedronken en toen vertrokken richting gemeentehuis.

De ceremonie door de burgemeester was kort, maar toch wel leuk. Vanaf nu waren we man en vrouw! Wat een gevoel! Vanop terrasjes aan de overkant van het gemeentehuis werden we bewonderd en wildvreemden wensten ons proficiat... Leuk!

Voor ons huwelijksdiner kozen we als locatie het Koetshuis op het domein van Bokrijk. Ook hierover niets dan lof! Het aperitieven vond buiten plaats, in het zonnetje, op een echt supermooie locatie. Dit was nu een huwelijksdag waarvan ik altijd gedroomd had! Ook het eten en bediening was enorm goed! Na ons buikje rond gegeten te hebben, vertrokken we voor de foto's. Uiteraard ook op het domein van Bokrijk. Met dat mooie weer was het er in de parkjes en de speeltuin enorm druk, maar wat leuk dat mensen zomaar op ons af stapten en ons proficiat wensten en vertelden dat ze onze kleren mooi vonden! Meerdere keren hoorden we kleine kindjes tegen hun ouders zeggen: mama, kijk daar, een prins en prinses! Zalig!

Na de foto's was het tijd om naar de feestzaal te gaan. De dj, Steph van PartyDelight, had al alles mooi opgesteld, zodat om 20u30 de eerste avondgasten konden komen. Ook nu weer buiten van cava en hapjes genoten en nog nooit zoveel kussen moeten geven Rond 10u werd het tijd voor onze openingsdans, Ik hoor bij jou van Marco Borsato. Dit was nu echt ons moment! Mijn ventje fluisterde dingen zoals: hier heb ik lang naar uitgekeken... eigenlijk wist ik al van in het begin dat ik je kende dat jij mijn vrouw zou worden... Man, man, man, wat was dat heerlijk

Tegen 2u15 ging de laatste gast naar huis (we waren maar met ongeveer 60 personen) maar het was goed geweest. We genoten echt van elke seconde van de dag. Het weer zat echt super mee, er liep nergens iets mis, kortom, het was een sprookjesdag, in iedere zin van het woord! Met een grote glimlach denk ik terug aan die dag, waarvan ik met 100% overtuiging kan zeggen dat het een huwelijksdag was die zelfs al mijn dromen overtrof!

Bedankt aan alle bruidjes die hier mijn steun en toeverlaat waren in die paar maanden! Jullie deelden mijn vreugde, verdriet en twijfels.
Natuurlijk wil ik jullie de foto's niet onthouden! Ze zijn opgesplitst in 2 albums. De eerste link zijn de foto's die mijn schoonbroer trok, de tweede link bevat de foto's van de fotografe.

Aan alle trouwertjes wiens dag nog gaat komen: wees er zeker van dat alle clichés kloppen! Geniet van elke minuut van jullie dagje!

Veel liefs,
Esther

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150294936916094.343208.684836093

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150294979046094.343219.684836093&type=1




Esther
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1895


Jili
12-5-2012
 Meld misbruik10-9-2011 21:32:39

Super leuk verslagje om te lezen... met traantjes in de ogen, hihi...
Veel succes nog in jullie verdere leventje, geniet ervan!

Groetjes *



Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik11-9-2011 8:39:50

ik ook, ik krijg ook traantjes in de ogen, prachtig verslag bruidje !



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik11-9-2011 9:30:30

Heel mooi verslagje! Jullie zien er allebei zo trots uit op de foto's! Echt schattig om te zien!

Veel geluk en geniet van het getrouwde leven!

Liefs,

Nathalie



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik11-9-2011 11:22:14

Hey,

super heel heel veel geluk samen!

Veel groetjes Ellen



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik11-9-2011 21:12:43

Hoi Esther,

Jullie straalden echt, maar ja dat had ik je al verteld :-)
Nog heel veel geluk voor jullie verder en geniet van elk moment! :-D


xxx



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik12-9-2011 10:16:22

Hey

Wij hebben die dag jullie bruidsauto zien staan in Bokrijk. We waren zijn die dag naar de speeltuin geweest. Jullie hadden echt een stralende dag he.
Proficiat met jullie huwelijk.
Geniet er nog van.



nancy
20-7-2012
 Meld misbruik12-9-2011 13:40:58

leuk verslagje hoor , proficiat met jullie huwelijk ,mooie fotokes
en mooi bruidsjurk
grtz nanske
ik wens jullie nog heel veel geluk samen




mieke
7-7-2012
 Meld misbruik12-9-2011 14:51:03

Hallo,

Allereerst een hele dikke profiviat!
Wat een mooi verslagje zeg! Klinkt als een droomdag:-)
Prachtige foto's van een stralend koppel!
Ik wens jullie een mooie toekomst toe en geniet nog van jullie honeymoon!


veel groetjes



Saskia
3-9-2011
 Meld misbruik13-9-2011 22:33:49

Jullie stralen! Proficiat!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...