Terug naar overzicht
Hey,ik vind dit niet belachelijk hoor, als dat kindje zich dan niet alleen voelt. Volgens mij is dit juist heel schattig.Groetjes,Lieve
Hey,op dit moment hebben wij ook maar 1 bruidskindje. Misschien zal er nog eentje bijkomen maar als dit niet zo is zal het ook zo zijn. Ik vind meerdere bruidskindjes leuker maar ééntje heeft ook charme en het wordt zeker nog gedaan!groetjes,Astrid08.09.2007
Ik zou mij dat niet aantrekken. Zelf vind ik het belangrijk toch één of andere band te hebben met het of de bruidskindje(s) en als dat er eentje is, wel dan zie ik daar geen probleem in. Aangezien we in de winter trouwen zullen onze bruidskindjes eerder winterkleren en -kleuren aanhebben. Misschien wel met rood, want we trouwen in de kerstperiode.Veel succes !
Trouwens, ik wou ook de kindjes van mijn zus laten voorlopen, maar die zijn dan 1 jaar en 3 maanden (tweeling), dus eigenlijk wat te klein ... Maar ik ga ze alleszins hetzelfde kleden (of in dezelfde trend) dan de andere bruidskindjes.
heyDat wordt zeker gedaan! Ik heb kleedjes gekocht in Prémaman. Dat viel heel goed mee qua prijs. Voor 50 euro had ik een rokje, t-shirtje en golfje, sokjes en speldjes voor het haar.GroetjesVicky09.09.06
Hey,Wij hebben de kleren voor de kindjes bij Folieken in Aalst gevonden. Was nog van de communie-collectie.GroetjesKatrien11/08/2006
Wij hebben de kleren voor de bruidskindjes bij baby's corner gekocht in Nazareth. Ruime keuze van merken.
Hoi, Nee idt is absoluut niet belachelijk! Is zelfs heel schattig dat het maar 1 kindje is die voorloopt. Wij zijn om de kledij naar FILOU en MEXX geweest. Debra11/08/06