Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Binnen- en buitenlocatie voor foto's omgeving Aalst - Haaltert - Ninove

  26-6-2006 13:11:58
Dag collegabruidjes,

Ik ben hier nog eens met dezelfde vraag die ik een aantal maanden geleden ook al stelde... Nog steeds zijn wij hopeloos op zoek naar een geschikte binnenlocatie voor onze foto's, mocht het regenen op 19 augustus. Wij trouwen te Haaltert en zijn dus in deze omgeving (Aalst, Ninove,...) op zoek. Mochten jullie nog andere ideeen hebben voor een buitenlocatie, mag je mij deze ook al laten weten.
Een oud fabriekspand (dat mag betreden worden), of andere ofzo...
Alvast bedankt,

Groetjes,

Kim

kim
19-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1085


Katrien
11-8-2006
 Meld misbruik27-6-2006 9:12:05

Hey,

Wij trouwen in Wetteren en weten het ook nog niet goed voor onze foto's. Ik denk aan een station en dan in het provinciaal domein domein "Den Blakken" in Wetteren.
Maar ik zou ook graag een oude fabriek ofzo weten zijn.

Groetjes
Katrien
11/08/2006



Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik27-6-2006 10:48:04


Hey Kim,

wij trouwen op 09.09.06 in Haaltert.

Wat leuk dat jullie dat ook doen, weliswaar enkele weken vroeger.
We zullen misschien eens komen kijken dan, kwestie van in de stemming te komen...

Wij hebben ook nog geen definitieve locatie gevonden maar ik denk aan het station in aalst, de achterkant met de zeebergbrug,buurt rond het oud hospitaal,gewoon de markt met het belfort enzo...en héél graag zouden wij in et fabriek van Schotte gaan maar dat is naar 't schijnt gevaarlijk. Moest ik nog tips hebben zal ik ze zeker laten weten. Jij mag hetzelfde doen !

groetjes
Ann-Sophie



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik27-6-2006 14:09:15

Dag Kim,

Ik ben een tijdje geleden in Haaltert getrouwd. Wij zijn onze foto's bij Sterck (badkamerwinkel aan de tragel) gaan nemen. Schitterend resultaat en fantastisch ontvangen door mr. Sterck himself! Voor de rest hebben we nog heel snel (toen 't zonnetje heel eventjes scheen) aan de Zeebergbrug op die bank/kunstwerk gaan foto's maken. Wij dachten ook aan 't oud hospitaal als buitenlocatie, daar op dat bankje met Louis Paul Boon, da's ook tof! Bij ons was 't te koud om nog naar daar te gaan, jammer!

Groetjes,

Sylvie
11/03/06



Caroline
12-8-2006
 Meld misbruik27-6-2006 20:07:27

Dag Kim,

Wij trouwen op 12 augustus. Voor de buitenlocatie dachten wij aan de Molenbeek. Wij gaan er vaak fietesen en vinden de natuur er prachtig.

Trouwen jullie ook voor de kerk in Haaltert?

groetjes
Caroline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...