Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hof ten bosse / de wellington

  26-6-2006 12:16:22
Hallo, iemand ervaring met hof ten bosse of de wellington ? Wij wonen in Velzeke en weten niet waarheen voor ons huwelijksfeest. Informatie over andere feestzalen in Oost-Vlaanderen is ook welkom. Bedankt voor jullie reacties.

Emmy
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1736


Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik26-6-2006 12:38:31

Hallo Emmy,

Hof ten Bosse is hier al door verschillende mensen zeer positief beoordeeld. Ik ben er zelf niet zo'n fan van, maar dat ligt misschien minder aan de zaal, maar aan het feit dat ik niet zo'n fan van zeer traditionele trouwzalen ben. Ik ben al in Hof ten Bosse naar recepties en één feest geweest en qua eten valt daar zeker en vast niets op te merken, dat is picobello in orde. Het dessertenbuffet wordt opgediend met een enorme show (wat mijn ding niet is). Als je met een grote groep bent, is de zaal misschien niet zo handig, aangezien er pilaren langs de zijkant staan en mensen van achter die pilaren niet zo'n goed zicht hebben?

De Wellington is mij totaal onbekend, ik ken enkel een manege die zo heet en daar gaat het hier niet over zeker ;)...

Zalen zijn er genoeg in Oost-Vlaanderen: Pauwkenshof in Destelbergen, Villa Borghese en Braemhof in Gentbrugge, Kasteel van Zwijnaarde, Kasteel van Wippelgem, Kasteel van Lebbeke, Kasteel van Saffelaere (in Zaffelare), Carelshof in Sint-Amandsberg, Poortackere/Monasterium in Gent (centrum), Kasteel Coninckxdonck in Gentbrugge, Caïpirihna en Salons Roskam in Merelbeke... Wij zijn (natuurlijk) niet naar al deze zalen gaan kijken, hebben eerst een selectie gemaakt op basis van aantal criteria: ligging en prijs (info aangevraagd veelal via mail) en dan zijn we eens gaan rondrijden en gaan kijken. Veel succes met de zoektocht en vooral, afgaan op je gevoel!



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik26-6-2006 13:12:44

Ik ken de zalen niet waarover jij spreekt, maar andere zalen in de buurt zijn:

Hof van Nassau
De Zilverreiger
Hof ten Daele
De Pepermolen
De Snip
De Caelberg
Salons Carlton
Intermezzo
De Hophoeve

Wij hebben gekozen voor De Snip in Moorsel. Voor ons was dit prijs/kwaliteit/ligging... de beste optie.
Daar moet je wel héél snel zijn, bv September 2007 hebben geen enkele zaterdag meer vrij... :s

Groetjes
Isabel
01/09/07



Caluwé
5-8-2006
 Meld misbruik26-6-2006 20:43:38

Hallo Emmy,

ik trouw op 5 augustus en ons feest is in de Wellington... kan de zaal iedereen aanraden, vriendelijke mensen, prima service, lekker eten... Je moet wel op tijd bespreken want hebben het razend druk.
De Zilverreiger is ook heel goed, daar heb ik al 3 trouwfeesten gehad en salons Caipirinia in Merelbeke zijn ook heel gekend. Veel succes met je zoektocht

Groetjes Els




Miet
26-5-2007
 Meld misbruik26-6-2006 21:23:16

Wij gaan trouwen in Hof Ten Bosse en mijn broer is een aantal jaar geleden getrouwd in de Wellington...

Was heel erg goed... :-)



Emmy
1-9-2007
 Meld misbruik27-6-2006 11:38:23

Ik wil graag iedereen bedanken voor jullie snelle reacties. Ik heb gisteren nog informatie aangevraagd van De Snip, Caipirihna en salons Roskam. Indien jullie nog verdere informatie of ervaringen hebben, zijn die altijd welkom.



Anneleen
19-8-2006
 Meld misbruik27-6-2006 21:14:48

Hallo Emmy,

Wij trouwen op 19 augustus in feestsalons De Zilverreiger, we hebben al heel wat positieve reacties gehoord over deze zaal en er is trouwens een prachtige tuin voor eventueel receptie.

Groetjes
Anneleen



Emmy
1-9-2007
 Meld misbruik28-6-2006 14:29:53

Dag Miet.
Wanneer is jullie trouwdatum ?



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik3-7-2006 18:27:42

Wij trouwen op 26 mei 2007 Emmy.

Voor De Snip moet je er echt wel heel vroeg bijzijn als je op een zaterdag wil trouwen. In mei was heel de zomer van 2007 al volzet!!! Het is wel een erg mooie zaal, vooral de tuin...

Caipirinha was ook één van onze favorieten. Maar daar was onze favoriete datum niet meer beschikbaar...

Salons Roskam heb ik geen informatie van...

De Zilverreiger is inderdaad een mooie zaal. Maar wij zijn daar enorm onvriendelijk ontvangen omdat ons feest te klein zou zijn...

Emmy, als je je e-mailadres geeft kan ik een heleboel informatie geven over feestzalen in Oost-Vlaanderen.



Miet

 Meld misbruik4-7-2006 0:01:13

Dag Emmy,
Er is een zeer mooie lokatie in de buurt van Velzeke, namelijk in Zegelsem deelgemeente Brakel.
Er staat een foto op de web-site(bijna on-line)www.hofvandeputte.be

Zeker eens kontakt opnemen...
Groeten Miet



Emmy
1-9-2007
 Meld misbruik4-7-2006 9:57:31

Hallo Miet,

Mijn email adres: emmybenny@skynet.be



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info