Terug naar overzicht
Bij de H&M hebben ze er hele goedkope. Ik veronderstel dat het toch maar voor 1x is en dat de kwaliteit dus niet super moet zijn?Groetjes,Fieke7/07/2007
Anders eerst eens informeren bij je ceremoniemeester (als je dat hebt) of bij de firma waar je je wagens huurt. Meestal hebben deze mensen dat ook bij voor het geval het regent.Isabel01/09/07
Hopelijk hebben we ze niet nodig.. maar in de Blokker hebben ze er ook. duimen maar dat het zonnetje schijnt!Cindy en Jurgen08/07/06
hallo,als ik van jou zou zijn zou ik eens bellen naar de fotograaf of de ceremoniemeester.Die hadden er alle twee een bij en het zijn mooie paraplu's hoor groot en wit. Je moet geen schrik hebben het steekt niet af. geniet van je dag!!!
Hallo, We zullen dat waarschijnlijk niet nodig hebben want de laatste voorspellingen gaan tot volgende week woensdag en dat is toch heel mooi weer: droog en zo'n 28 graden! Mieke, Nog 11 dagen! (7-7)
Hey,Hopelijk heb je het niet nodig.Maar ik heb vorige week eens op site gekeken waar je die kon kopen of huren. Je moet maar eens kijken: www.parapluverhuur.be GroetjesKatrien11/08/2006